ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینگ-چی کو: آیپد ۱۰.۸ اینچی و آیپد مینی جدید با نمایشگر بزرگتر در راه هستند

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر مسائل مربوط به اپل پیش بینی کرده که اپل یک آیپد ۱۰.۸ اینچی جدید و آیپد مینی با نمایشگر بزرگتر را به بازار عرضه خواهد کرد. این تحلیلگر همچنین به تاریخ عرضه ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر مسائل مربوط به اپل پیش بینی کرده که اپل یک آیپد ۱۰.۸ اینچی جدید و آیپد مینی با نمایشگر بزرگتر را به بازار عرضه خواهد کرد. این تحلیلگر همچنین به تاریخ عرضه احتمالی عینک واقعیت افزوده اپل در سال ۲۰۲۲ اشاره می‌کند.

طبق پیش بینی‌های «کو»، آیپد ۱۰.۸ اینچی جدید در نیمه دوم سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود و آیپد مینی جدید، که نمایشگری بین ۸.۵ تا ۹ اینچ خواهد داشت نیز در نیمه اول ۲۰۲۱ روانه بازار خواهد شد. به گفته کو این دو محصول قیمت مقرون به صرفه‌ای خواهند داشت.

در حال حاضر معلوم نیست اپل آیپدهای جدید را جایگزین مدل‌های فعلی می‌کند و یا آن‌ها را به عنوان محصولی کاملاً جدید به سبد محصولاتش اضافه می‌کند. در حال حاضر آیپد ۱۰.۲ اینچی ۳۲۹ دلار و آیپد ایر ۱۰.۵ اینچی ۴۹۹ دلار قیمت دارند. به گفته کو آیپد جدید نمایشگر ۱۰.۸ اینچی دارد که از هر دو مدل فعلی بزرگتر است. آیپد مینی جدید نیز در صورت مجهز شدن به نمایشگر ۹ اینچی، پیشرفت قابل توجهی نسبت به آیپد مینی فعلی با نمایشگر ۷.۹ اینچی خواهد داشت.

«کو» علاوه بر پیش بینی در مورد آیپدهای جدید، می‌گوید عینک واقعیت افزوده اپل سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد. مدت هاست شایعات مختلفی در مورد ساخت عینک واقعیت افزوده توسط اپل منتشر می‌شود.

اواخر آبان ماه سال قبل گزارش شد که اپل در حال توسعه دو محصول جداگانه است و می‌خواهد هدست واقعیت مجازی را سال ۲۰۲۲ و عینک واقعیت افزوده را سال ۲۰۲۳ به بازار بفرستد. حال مشخص نیست «کو» به کدامیک از این دو محصول اشاره کرده است.

اپل روز گذشته اعلام کرد که شرکت واقعیت مجازی «NextVR» را تصاحب کرده است. خرید این کمپانی می‌تواند به این معنی باشد که اپل به سرمایه گذاری در این فناوری علاقه مند بوده و احتمالا در آینده از تخصص این شرکت در محصولات واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی