ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون هوشمند آنر X1
تکنولوژی

تلویزیون هوشمند آنر X1 رونمایی شد؛ رزولوشن 4K و حاشیه‌های باریک

آنر علاوه بر تبلت V6 و لپ‌تاپ مجیک بوک پرو ۲۰۲۰، تلویزیون‌های سری X1 را نیز معرفی کرده است. تلویزیون هوشمند آنر X1 در اندازه‌های ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچی به فروش می‌رسد. رزولوشن نمایشگر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

آنر علاوه بر تبلت V6 و لپ‌تاپ مجیک بوک پرو ۲۰۲۰، تلویزیون‌های سری X1 را نیز معرفی کرده است. تلویزیون هوشمند آنر X1 در اندازه‌های ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچی به فروش می‌رسد.

رزولوشن نمایشگر این تلویزیون هوشمند برابر با 4K Ultra HD است و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن به ۹۴ درصد می‌رسد. تلویزیون جدید آنر ۹۲ درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و از موتور هوش مصنوعی به همراه فناوری MEMC جهت بهبود کیفیت تصاویر پشتیبانی می‌کند. اطراف صفحه نمایش این تلویزیون حاشیه‌های باریکی قرار گرفته و آنر برای آن از طراحی بافت‌دار استفاده کرده است.

تلویزیون هوشمند آنر X1 به ۴ اسپیکر قدرتمند ۱۰ واتی، حفره صوتی بزرگ ۱ لیتری، تنظیم اکولایزر صدا در ۳۱ باند و الگوریتم پردازش هوشمند صوتی Histen مجهز شده. این فناوری‌ها باعث می‌شود محصول جدید آنر کیفیت صوتی مناسبی را در اختیار خریداران قرار دهد و علاوه بر عمق مناسب، شفافیت خوبی نیز داشته باشد.

تلویزیون هوشمند آنر X1

آنر این تلویزیون خود را به چیپست هوشمند Honghu 818 مجهز کرده که از ۸ هسته قدرتمند پردازشی برای دیکود کردن ویدیوهای 8K و 4K بهره می‌برد. این چیپست به همراه هوش مصنوعی برای ارتقای کیفیت تصاویر و همچنین فناوری صوتی Histen، افزایش لذت مشاهده ویدیوهای باکیفیت را در این تلویزیون در پی دارد.

خریداران این تلویزیون می‌توانند به صورت همزمان دو گوشی هوشمند را به آن متصل و بدون تداخل از چنین ویژگی استفاده کنند. علاوه بر امکان کنترل این تلویزیون توسط گوشی، کنترل صوتی هوشمند YOYO نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با توجه به حضور ۶ میکروفن، کاربران می‌توانند حتی از فاصله‌های نسبتا دور نیز با صدای خود تلویزیون را کنترل کنند.

تلویزیون هوشمند آنر X1

تلویزیون هوشمند آنر X1 در مدل ۶۵ اینچی با قیمت ۴۶۵ دلار به فروش می‌رسد و قیمت مدل ۵۵ اینچی این تلویزیون برابر با ۳۲۵ دلار است. آنر هنوز قیمت مدل ۵۰ اینچی این محصول خود را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mustafa Jafari
    Mustafa Jafari | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

    قیمتشم بد نیست

  • طاووس
    طاووس | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

    راجبه اسنوای خودمونم بزارین_ یا حتی بررسیش کنین

مطالب پیشنهادی