ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iOS
نرم افزار و اپلیکیشن

بتای عمومی جدیدترین نسخه های iOS و iPadOS منتشر شد

اپل در نطق WWDC امسال از ایجاد تغییرات گسترده در iOS و iPadOS خبر داد؛ از کتابخانه اپلیکیشن برای آیفون و پشتیبانی گسترده تر از ویجت ها گرفته تا قابلیت های جدید برای اپل پنسل در آیپد و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

اپل در نطق WWDC امسال از ایجاد تغییرات گسترده در iOS و iPadOS خبر داد؛ از کتابخانه اپلیکیشن برای آیفون و پشتیبانی گسترده تر از ویجت ها گرفته تا قابلیت های جدید برای اپل پنسل در آیپد و بسیاری موارد دیگر. البته نسخه نهایی این دو سیستم عامل تا چند ماه دیگر همراه با امکاناتی که اشاره کردیم از راه می رسد اما اپل امروز رسما از انتشار نسخه بتای عمومی iOS و iPadOS برای کاربرانی خبر داد که نمی توانند تا پاییز منتظر بمانند.

خوشبختانه برای نصب بتای عمومی این دو سیستم عامل و کار با امکانات جدید آنها نیازی به داشتن تازه ترین سخت افزار اپل نیست و طبق اعلام این شرکت آیفون های ۲۰۱۵ به بعد (یعنی آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس) هم میتوانند iOS 14 را نصب کنند. در مورد آیپد هم گفته شده که حتی مدل شش سال قبل یعنی آیپد ایر ۲ نیز امکان نصب iPadOS 14 را خواهد داشت.


برای نصب تازه ترین بتای عمومی iOS میتوانید از طریق این لینک در برنامه بتای عمومی اپل ثبت نام نمایید. بعد از این مرحله لازم است که پروفایل بتا را روی دستگاه خود نصب نمایید و آپدیت نرم افزاری را اجرا کنید (جدیدترین بتای عمومی به صورت تدریجی در اختیار کاربران مناطق مختلف قرار می گیرد پس اگر هنوز امکان مشاهده یا نصب آن را ندارید کمی صبور باشید).

نصب نسخه بتای این دو سیستم عامل کار ساده ایست اما فریب سادگی این فرایند را نخورید و یادتان باشد کار با این نسخه چندان راحت نیست و امکان آنکه برخی امکانات نرم افزاری iOS را از دست بدهید بالاست.

پیش از نصب بتای عمومی iOS و iPadOS توصیه می شود چند نکته را در نظر بگیرید. از گوشی یا تبلت قدیمی خود برای این کار استفاده کنید (منظور گجتی است که به صورت روزمره از آن استفاده نمی کنید که البته این بند خطاب به ایرانیان عزیز نیست :) ) و مطمئن شوید که بکاپی از تمامی دیتای خود در آیتونز یا آیکلاود دارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mahmood torabi
    mahmood torabi | ۲۰ تیر ۱۳۹۹

    منتظر پوکیدن آیفوناتون باشید?

    • zn
      zn | ۲۱ تیر ۱۳۹۹

      فقط در جواب شما همین و بس که آیفون و آیپد ۶سال پیشش رو داره آپدیت میده آنوقت سامسونگ برا نوت ۹ هزار دلاریش آپدیت آندروید ۱۱ رو نمیده

    • ali nory
      ali nory | ۲۱ تیر ۱۳۹۹

      تبلت من هم سامسونگ t819 مدل 2017 هست با اینکه پرچمدار بود بیشتر از آندروید ۷ براش نیومد

مطالب پیشنهادی