ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اموجی های جدید
نرم افزار و اپلیکیشن

اموجی های جدید برای اندروید و iOS به مناسبت روز جهانی اموجی

گوگل ساعاتی پیش به بهانه روز جهانی اموجی خبر داد که به زودی ۱۱۷ اموجی جدید را به کاربران اندروید عرضه می کند. اموجی های جدید قرار است که از پاییز امسال و همزمان با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

گوگل ساعاتی پیش به بهانه روز جهانی اموجی خبر داد که به زودی ۱۱۷ اموجی جدید را به کاربران اندروید عرضه می کند. اموجی های جدید قرار است که از پاییز امسال و همزمان با انتشار اندروید 11 در اختیار کاربران قرار بگیرند.

از جمله آیتم های اضافه شده به مجموعه اموجی های اندروید می توان به حیوانات جدید (شامل خرس قطبی، سگ آبی و گاومیش کوهان دار آمریکایی)، غذا و نوشیدنی (غذای مکزیکی تاماله، چای بوبا و قوری) اشاره کرد. یک چهره اندک خندان، مردی با روبنده و زنی با تاکسیدو از دیگر اموجی های جدید هستند. برخی اموجی های حیوان قدیمی نیز قرار است که بازطراحی شوند تا ظاهر دوستانه تری پیدا کنند یا اینکه در مد تاریک بهتر دیده شوند.

گوگل همچنین یک نوار دسترسی سریع به اموجی ها را به نسخه بتای کیبورد جیبورد اضافه کرده است که قرار است ظرف ماه های آینده در اختیار کلیه کاربران این اپلیکیشن اندرویدی قرار بگیرد.

البته هنوز مشخص نیست که اندروید 11 دقیقا از چه زمانی در اختیار کاربران قرار می گیرد.  یکی از فایل های ارائه گوگل که اوایل این ماه در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفت نشان می دهد که اندروید 11 در تاریخ ۱۱ سپتامبر (۲۱ شهریور ماه) از راه می رسد با این حال گوگل این خبر را تایید یا رد نکرده است. بد نیست اشاره کنیم که سال گذشته اندروید 10 نیز اوایل ماه سپتامبر منتشر شد.

اموجی های جدید برای iOS

اپل نیز به مناسبت امروز یعنی روز جهانی اموجی از اضافه شدن اموجی های جدید به آیفون، آیپد و مک تا اواخر سال جاری میلادی خبر داد. طبق خبری که در نشریه Emojipedia منتشر شد این اموجی ها قرار است که پاییز امسال منتشر شوند و شامل مواردی نظیر نینجا، بومرنگ و سکه می شوند که در ادامه میتوانید تصاویر آیتم های جدید را مشاهده نمایید.

البته این اموجی ها اوایل امسال تایید شدند و بخشی از بسته اموجی 13.0 بودند که از سوی کنسرسیوم یونیکد منتشر گردید. امروز اولین روزی است که اپل به صورت رسمی این طرح ها را بررسی کرده و از ارائه آنها در پلتفرم های مختلف خود خبر داده است.

درست مانند اندروید اموجی های جدید برای اکوسیستم اپل شامل مواردی نظیر سگ آبی، تاماله و موارد دیگری از جمله قلب آناتومیکی، ریه و بسیاری آیتم های دیگر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ww_ea
    ww_ea | ۲۸ تیر ۱۳۹۹

    هرچی اموجی پر تقاضا که مدنظرمونه نمیدن بیرون. جاش خرو گاوو گوسفندو اینا میدن.

  • sia10
    sia10 | ۲۸ تیر ۱۳۹۹

    هنوز درک نکردم که چرا برای اضافه شدن اموجی ها باید سیستم عامل اپدیت بشه!فک نکنم کار سختی باشه که روی کی برد ها بیاد یا یک اپ جداسیستمی داشته باشه مثلا یکی که اندروید 7 داره هم با اپدیت کی برد گوگل اخرین اموجی ها بگیره!شاید یک ترفند برای خرید گوشی جدید باشه ولی مگه اموجی چقدر مهمه که براش گوشی عوض کنی!

    • آریا
      آریا | ۲۸ تیر ۱۳۹۹

      این ایموجی ها کد اسکی دارن و این رو سیستم عامل باید بشناسه و گرنه به جاش یه مربع یا علایم تامفهوم نشون میده

  • Khan
    Khan | ۲۷ تیر ۱۳۹۹

    انگار دیروز بود خبر روز جهانی ایموجی قبلی رو خوندم ?

  • بهروز
    بهروز | ۲۷ تیر ۱۳۹۹

    روز جهانی اموجی ☹?

مطالب پیشنهادی