ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مینی پی‌سی ایسوس PN50 معرفی شد؛ کامپیوتری قدرتمند با پردازنده AMD

ایسوس PN50 با پردازنده رایزن 7 4800U از راه رسید. این مینی پی‌سی ابعاد کوچکی دارد و می‌تواند از چهار مانیتور با رزولوشن 4K پشتیبانی کند. این محصول جدید ایسوس برای استفاده خانگی و تجاری مناسب ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۵

ایسوس PN50 با پردازنده رایزن 7 4800U از راه رسید. این مینی پی‌سی ابعاد کوچکی دارد و می‌تواند از چهار مانیتور با رزولوشن 4K پشتیبانی کند.

این محصول جدید ایسوس برای استفاده خانگی و تجاری مناسب است و با توجه به استفاده از جدیدترین پردازنده‌های AMD سری رایزن ۴۰۰۰ قدرت بالایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دستگاه همچنین به گرافیک رادئون Vega 7 مجهز شده است. در حالی که به اعتقاد بسیاری مینی پی‌سی‌ها به علت ابعاد کوچک قدرت بالایی ندارد، PN50 می‌تواند کارهای سنگین را نیز انجام دهد.

این کامپیوتر کوچک در بنچمارک PCMark 10 به امتیاز ۵۲۸۰ دست پیدا کرده که برای یک مینی‌ پی‌سی امتیاز قابل توجهی محسوب می‌شود. با توجه به پردازنده قدرتمند به همراه گرافیک مجتمع Radeon Vega 7، می‌توان حداکثر ۴ مانیتور با رزولوشن 4K را به این دستگاه متصل کرد که کارایی آن را برای کاربران افزایش می‌دهد.

مینی پی‌سی ایسوس PN50 طراحی مدرنی دارد و برای بدنه آن از آلومینیوم استفاده شده است. با توجه به ابعاد کوچک، این دستگاه فضای زیادی اشغال نمی‌کند و می‌توانید از آن روی هر سطحی استفاده کنید. این محصول ایسوس صدای زیادی تولید نمی‌کند و در حالتی که بیکار باشد، صدای آن برابر ۲۱.۹ دسی بل است و اگر مشغول انجام کار سنگینی باشد، صدای آن به ۳۴.۷ دسی بل افزایش پیدا خواهد کرد.

در جلوی این دستگاه یک پورت USB 3.2 Gen 1 و USB 3.2 Gen Type-C به همراه درگاه کارت حافظه Micro SD قرار گرفته است. بخش پشتی این مینی پی‌سی پورت HMDI، یک پورت USB 3.0 Gen 2 Type-C، جک RJ4، دو پورت USB 3.2 Gen 1 و ورودی برق را میزبانی می‌کند. زیر پورت HDMI و USB Type-C یک پورت قرار گرفته که می‌توان آن را باتوجه به نیاز تغییر داد.

این دستگاه طراحی حافظه دوگانه دارد و می‌توان در آن از هارد دیسک ۲.۵ اینچی با حداکثر ظرفیت ‍۱ ترابایت و حافظه M.2 SSD با حداکثر ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت استفاده کرد. ایسوس PN50 در بالاترین مدل به ۶۴ گیگابایت رم مجهز می‌شود. این دستگاه از وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل ویندوز ۱۰ دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amir z
    amir z | ۲۹ تیر ۱۳۹۹

    چه خفن

  • Ali ghasemian
    Ali ghasemian | ۲۸ تیر ۱۳۹۹

    دادش ممنون این خبرا رو ترجمه میکنی، ولی اینا دیگه برا ایرانی کاربرد نداره، الان موضاعاتی مثل اینکه در سطل آشغال چی بهتر هست پیدا کنیم، یا سر چهارراه چی بهتر فروش میره خیلی کاربردی تر هست

    • Reza12022
      Reza12022 | ۲۸ تیر ۱۳۹۹

      انصافاً با قیمت دلار فعلی بد هم نمیگی،،، خدا فقط رحم کنه،،، تا ۱۴۰۰ با حسن کلیدساز

مطالب پیشنهادی