ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۲
موبایل

تاریخ احتمالی رونمایی از آیفون ۱۲ و اپل واچ سری ۶ افشا شد

طبق ادعای یکی از منابع نزدیک به اپل، این کمپانی قصد دارد در تاریخ ۸ سپتامبر (معادل با ۱۸ شهریور) از خانواده آیفون ۱۲ رونمایی کند. بر اساس گزارش جدید منتشر شده، اپل برای رونمایی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

طبق ادعای یکی از منابع نزدیک به اپل، این کمپانی قصد دارد در تاریخ ۸ سپتامبر (معادل با ۱۸ شهریور) از خانواده آیفون ۱۲ رونمایی کند.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده، اپل برای رونمایی از نسل جدید تلفن‌های هوشمندش تاریخی غافلگیرکننده را انتخاب کرده و به همین ترتیب تا حدودی زودتر از انتظارها شاهد معرفی آیفون ۱۲ در تاریخ ۸ سپتامبر (معادل با ۱۸ شهریور) خواهیم بود. علاوه بر این گفته می‌شود سری ششم ساعت هوشمند اپل واچ هم همزمان با این موبایل‌ها رونمایی خواهد شد.

این افشاگر اطلاعات کمپانی کوپرتینویی در سوی دیگر مدعی شده نسل جدید آیپد پرو، عینک واقعیت افزوده اپل گلس که این روزها بیشتر در موردش شنیدیم، و مک‌بوک‌های جدید که مجهز به پردازنده‌های ARM خواهند بود نیز در تاریخ ۲۷ اکتبر (معادل با ۶ آبان) معرفی و رونمایی خواهند شد.

اگرچه هنوز هیچ چیزی رسمی نیست، اما تاریخ‌های ارائه شده تقریبا قابل باور هستند؛ سال قبل آیفون ۱۱ در تاریخ ۱۰ سپتامبر معرفی شد که سه‌شنبه بود، امسال هم ۸ سپتامبر سه‌شنبه است؛ مدیران کوپرتینویی معمولا دوست دارند همه چیز را طبق اصول و برنامه نگه دارند. علاوه بر این گزارش مورد بحث اشاره می‌کند آیپد جدید با همراهی شارژ بی‌سیم AirPower برای آیفون و ایرپاد نیز معرفی می‌شود. بدون شک این رویدادها به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار خواهند شد.

همانطور که گفته شد اوایل آبان ماه مک‌بوک و مک‌بوک پرو ۱۳ جدید هم معرفی خواهند شد که این بار قرار است بعد از سال‌ها اینتل را کنار گذاشته و به چیپ‌های اختصاصی خود اپل با معماری ARM مجهز شوند. عینک واقعیت افزوده اپل گلس هم که یکی از آن دست تجهیزات پوشیدنی تازه‌ای خواهد بود که قصد دارد نه تنها مشتریان تجاری، بلکه عموم مردم را هدف قرار دهد.

تاریخ‌های عنوان شده کاملا با آنچه پیش از این در شایعات و گمانه‌زنی‌ها شنیده بودیم مطابقت دارد؛ بنابراین می‌توان برای این افشاگری جدید اعتبار مناسبی قائل شد و منتظر ماند و دید آیا خانواده موبایل‌های هوشمند آیفون ۱۲ اواسط ماه آینده رونمایی خواهند شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی