ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تلگرام ۶.۳ منتشر شد؛ ارسال فایل تا ۲ گیگابایت و انتخاب ویدیو برای تصویر پروفایل

تلگرام آپدیت بزرگی برای پیام رسان خود منتشر کرده که قابلیت‌های جدیدی را به این اپ اضافه می‌کند. از مهم ترین این قابلیت‌ها می‌توان به انتخاب ویدیو به عنوان تصویر پروفایل و ارسال فایل‌ تا ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

تلگرام آپدیت بزرگی برای پیام رسان خود منتشر کرده که قابلیت‌های جدیدی را به این اپ اضافه می‌کند. از مهم ترین این قابلیت‌ها می‌توان به انتخاب ویدیو به عنوان تصویر پروفایل و ارسال فایل‌ تا ۲ گیگابایت اشاره کرد.

پیام رسان تلگرام روز گذشته به نسخه ۶.۳ بروزرسانی شد و قابلیت‌های جدیدی را دریافت کرد. حالا سقف حجم فایل‌های ارسالی از ۱.۵ گیگابایت به ۲ گیگابایت افزایش پیدا کرده است. علاوه بر این کاربران می‌توانند از فایل ویدیویی به عنوان تصویر پروفایل استفاده کنند. ویدیو پس از باز کردن پروفایل پخش شده و امکان انتخاب فریم خاص برای نمایش در چت‌ها وجود دارد.

نسخه 6.3 تلگرام امکان انتخاب ویدیو برای تصویر پروفایل را امکان پذیر می کند

ویرایشگر ویدیو قابلیت صاف کردن پوست چهره کاربر در فیلم‌ها و تصاویر گرفته شده با دوربین سلفی را پیدا کرده است. تا پیش از این اگر تصویر یا ویدیویی برای شما ارسال می‌شد، تلگرام تنها نوشته آن را نشان می‌داد اما در نسخه جدید تصاویر ارسالی به شکل بندانگشتی (Thumbnail) در لیست چت‌ها و نوتیفیکیشن‌ها به نمایش در می‌آیند.

تعداد اموجی‌های متحرک نیز در نسخه جدید بیشتر شده و برخی از آن‌ها مثل نمونه زیر به لمس‌های کاربر واکنش نشان می‌دهند:

قابلیت People Nearby بهبود پیدا کرده و حالا فاصله کاربر را با مخاطب نمایش داده و برای شروع چت استیکر پیشنهاد می‌دهد. علاوه بر این امکان Mute کردن و ارسال خودکار پیام‌های ارسالی از سوی افراد غریبه به آرشیو به وجود آمده است. برای فعال کردن این قابلیت باید به بخش حریم خصوصی تلگرام رفت.

قابلیت مشاهده جزئیات آمار کانال‌های با بیش از ۱۰۰۰ عضو با آپدیت ماه مارس به تلگرام اضافه شد، حال این قابلیت برای کانال‌ها و گروه‌های با بیش از ۵۰۰ عضو در دسترس قرار گرفته است. تلگرام می‌گوید این قابلیت در آینده برای گروه‌هایی با ۱۰۰ عضو نیز فعال خواهد شد.

پخش کننده موزیک در نسخه اندروید تغییر کرده و دکمه‌های جدید و لیست آهنگ بازشونده به آن اضافه شده است. همچنین در ویرایشگر ویدیو می‌توان ویدیوها را کراپ کرد یا چرخاند. نسخه دسکتاپ تلگرام نیز حالا مثل اپ موبایل از چند اکانت پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Alireza Zare
    Alireza Zare | ۶ مرداد ۱۳۹۹

    به به واقعا آدم حال میکنه آپدیتای تلگرام رو میبینه. قابلیت‌های جدید و هر دفعه بهبودیافته‌تر.
    یعنی من زندگیمو مدیون تلگرامم. اگه نبود هیچ کل سرویس‌های سایتم میخابید.
    خدا خیرت بده پاول جون ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی