ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی از میت پد ۱۰.۸، انجوی تبلت ۲، تاک بند B6 و ساعت هوشمند کودک رونمایی کرد

هواوی از تبلت پرچمدار میت پد ۱۰.۸ رونمایی کرد. پیش فروش این محصول در چین آغاز شده و از اواخر مرداد ماه به بازار عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین از انجوی تبلت ۲، تاک ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

هواوی از تبلت پرچمدار میت پد ۱۰.۸ رونمایی کرد. پیش فروش این محصول در چین آغاز شده و از اواخر مرداد ماه به بازار عرضه خواهد شد. این شرکت همچنین از انجوی تبلت ۲، تاک بند B6 و ساعت هوشمند کودک رونمایی نمود.

هواوی میت پد ۱۰.۸

تبلت هواوی میت پد ۱۰.۸ از نمایشگر ۱۰.۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و تراکم ۲۸۰ پیکسل در اینچ برخوردار است. امکان اتصال کیبورد به این محصول وجود داشته و نمایشگر آن از قلم دیجیتال M-Pencil پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده تبلت مورد بحث چیپست پرچمدار Kirin 990 بوده و رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت ارتقا بوسیله کارت حافظه microSD آن را همراهی می‌کنند. این محصول از چهار اسپیکر مجهز به فناوری Histen 6.1 هواوی برخوردار است که توسط Harman Kardon بهینه شده‌اند.

تبلت میت پد ۱۰.۸ از باتری ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نیرو گرفته و توسط درگاه USB-C شارژ می‌شود. در قسمت جلو دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و در پنل پشت دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار قرار گرفته است. این محصول ۵۰۰ گرم وزن و ۷.۲ میلیمتر ضخامت دارد.

میت پد ۱۰.۸ با رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای و فعلاً در یک مدل +Wi-Fi 6 به بازار عرضه می‌شود. این تبلت در دو ظرفیت ۶/۶۴ گیگابایتی و ۶.۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب به قیمت ۳۴۰ و ۴۰۱ دلار از اواسط ماه اوت (اواخر مرداد ماه) به بازار عرضه می‌شود.

هواوی انجوی تبلت ۲

هواوی برای کاربرانی که میت پد ۱۰.۸ برایشان گران است، انجوی تبلت ۲ را به سبد محصولاتش اضافه کرده است. این محصول از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی و تراکم ۲۲۴ پیکسل در اینچ برخوردار است.

قلب تپنده این محصول چیپست ۱۲ نانومتری Kirin 710A متشکل از چهار هسته Cortex-A73 و چهار هسته A53 cores و پردازشگر گرافیکی Mali-G51 MP4 است. این مدل از باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰ واتی نیرو گرفته و از دو اسپیکر برخوردار است. جک ۳.۵ میلیمتری نیز برای اتصال بی دردسر هدفون تعبیه شده است.

هواوی انجوی تبلت ۲ از اواسط ماه اوت (اواخر خرداد ماه) با شروع قیمت ۲۳۰ دلار برای مدل ۴/۶۴ گیگابایتی و ۲۵۸ دلار برای مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود.

هواوی تاک بند B6

تاک بند B6 ترکیبی از ردیاب سلامتی، ساعت هوشمند و ایرفون بلوتوث بوده و می‌توان آن را درون کیس سیلیکونی، چرمی یا فلزی به مچ دست متصل کرد. این محصول از نمایشگر خمیده ۱.۵۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۸۸ در ۴۶۰ پیکسل و تراکم ۳۲۶ پیکسل در اینچ برخوردار است.

این محصول توانایی نمایش نوتیفیکیشن‌های موبایل اندرویدی (نسخه ۴.۴ به بعد) یا iOS (نسخه ۹.۰ به بعد) را دارد. علاوه بر این به لطف بهره مندی از گواهی IP57 تا حدودی در برابر غبار و غوطه‌ور شدن در آب مقاوم است. سنسور ضربان قلب اپتیکال، پایشگر غلظت اکسیژن خون (SpO2) و ردیاب خواب از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

تاک بند B6 از باتری ۱۲۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که به گفته سازنده تا ۳ روز شارژدهی خواهد داشت. خبر خوب اینکه دیگر خبری از شارژر اختصاصی نیست و این دست‌بند از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. هواوی شارژدهی این محصول حین مکالمه را حداکثر ۸ ساعت اعلام کرده است.

تاک بند B6 با بند سیلیکونی و فلزی به ترتیب با شروع قیمت ۱۴۳ و ۲۱۵ دلار به بازار عرضه می‌شود.

Huawei Children’s Watch 4X

ساعت هوشمند Children’s Watch 4X با کیس ضخیم و مقاوم برای کودکان تولید شده است. این محصول از گواهی 5ATM پشتیبانی کرده و ۶۷.۷ گرم وزن دارد. به گفته هواوی باتری ۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با استفاده معمولی تا ۲ روز و با فعال بودن حالت ذخیره باتری تا ۵ روز دوام خواهد داشت.

ساعت هوشمند مورد بحث از نمایشگر ۱.۴۱ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۶۰ پیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. علاوه بر این یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در لبه بالایی ساعت تعبیه شده که می‌توان از آن برای عکسبرداری از محیط استفاده کرد.

محصول یاد شده به لطف برخورداری از NFC از Alipay پشتیبانی کرده و والدین می‌توانند از طریق آن با کودک تماس بگیرند. از قابلیت‌های موقعیت یابی متنوع این محصول نیز نباید غافل شد که شامل GPS، گلوناس، گالیلئو و QZSS می‌شوند.

ساعت هوشمند Children’s Watch 4X از تاریخ ۱۹ اوت (۲۹ مرداد) به قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا
    مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا | ۱۰ مرداد ۱۳۹۹

    پ.ن : داداچ تا از تولید داخل حمایت نکنیم تا رونق بگیره نمیتونیم به وضعیت بد اقتصادی اعتراض کنیم .

    • مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا
      مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا | ۱۰ مرداد ۱۳۹۹

      در پاسخ به کامنتای پایین

    • مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا
      مرگ بر آلبانیا ، مرگ بر آمریکا | ۱۰ مرداد ۱۳۹۹

      البته کلی میگم ها

  • Reza12022
    Reza12022 | ۱۰ مرداد ۱۳۹۹

    منتظر جواب آریا و دیگر دوستان ضدچین و روسیه و طرفدار بی چون و چرا آمریکا هستیم

    • Reza12022
      Reza12022 | ۱۰ مرداد ۱۳۹۹

      در پاسخ به کامنت پایینی

    • آریا
      آریا | ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

      این آشغال های جینی فقط به درد شما ندید بدید ها میخوره
      ما به اینها نگاه هم نمیکنیم

  • Reza12022
    Reza12022 | ۱۰ مرداد ۱۳۹۹

    ماشاالله هوآوی همین جور برو جلو تا چشم حسودهای داخلی و خارجی و بین المللی کور بشه که نتونن پیشرفتتو ببینن

مطالب پیشنهادی