ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک دورکاری کارکنانش را تا تیر ۱۴۰۰ تمدید کرد

فیسبوک سیاست دورکاری کارکنانش را به خاطر شیوع کرونا تا تیر ۱۴۰۰ تمدید کرد و از پرداخت کمک مالی هزار دلاری برای خرید تجهیزات خبر داد. پیشتر گوگل نیز دورکاری کارکنان خود تا تابستان سال ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

فیسبوک سیاست دورکاری کارکنانش را به خاطر شیوع کرونا تا تیر ۱۴۰۰ تمدید کرد و از پرداخت کمک مالی هزار دلاری برای خرید تجهیزات خبر داد. پیشتر گوگل نیز دورکاری کارکنان خود تا تابستان سال آینده را تمدید کرده بود.

فیسبوک از اواسط اسفند ماه سال ۹۸ به منظور پیروی از قوانین قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی، تقریباً تمامی ۴۸ هزار کارمند خود را دورکار کرده است. این شرکت همچنین اواسط اردیبهشت ماه امسال از دورکاری تقریباً تمام کارکنان تا پایان سال ۲۰۲۰ خبر داد.

«Nneka Norville»، سخنگوی فیسبوک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «با توجه به دستورالعمل‌های متخصصین بهداشتی و دولت و همچنین تصمیماتی که پس از بحث و گفتگو با کارکنان گرفتیم، می‌خواهیم امکان دورکاری کارکنان تا تیر ۱۴۰۰ را فراهم کنیم. همچنین به هر کدام از کارکنان ۱۰۰۰ دلار کمک هزینه مالی برای خرید تجهیزات مورد نیاز برای دورکاری را پرداخت می‌کنیم.»

فیسبوک یکی از شرکت‌هایی است که دنیاگیری ویروس کرونا تأثیر بزرگی بر نحوه کار کردن کارکنان آن در شرایط فعلی و حتی آینده گذاشته است. این شرکت خرداد ماه امسال اعلام کرد که در چند سال آینده هزاران نفر از کارکنان خود را برای همیشه دورکار می‌کند. «مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیسبوک گفت: «من فکر می‌کنم که پنج تا ۱۰ سال دیگر بتوانیم حدوداً نیمی از نیروی شرکت را برای همیشه دورکار کنیم.»

فیسبوک با اعلام این خبر همانند گوگل دورکاری کارکنانش را تا تابستان سال آینده تمدید کرد. گوگل اوایل مرداد ماه امسال اعلام کرد که کارکنان این شرکت به دلیل شیوع ویروس کرونا می‌توانند تا تیر ۱۴۰۰ دورکاری کنند. اوبر نیز دو روز قبل از دورکاری کارکنان سازمانی این شرکت تا خرداد سال بعد و پرداخت کمک هزینه ۵۰۰ دلاری به آنها برای تهیه تجهیزات خبر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی