ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی میت X2 به دو نمایشگر مجهز می‌شود؛ تغییر ۱۸۰ درجه‌ای در طراحی دستگاه

شرکت‌های مختلفی در حال کار روی گوشی‌های تاشو هستند و انتظار می‌رود هواوی میت ایکس ۲ سال آینده از راه برسد. اخیرا مشخصات و همچنین سبک طراحی این دستگاه افشا شده است. به گفته مدیرعامل ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

شرکت‌های مختلفی در حال کار روی گوشی‌های تاشو هستند و انتظار می‌رود هواوی میت ایکس ۲ سال آینده از راه برسد. اخیرا مشخصات و همچنین سبک طراحی این دستگاه افشا شده است.

به گفته مدیرعامل «Display Supply Chain Consultants»، «راس یانگ» شرکت هواوی قصد دارد برخلاف نسل کنونی گوشی تاشو خود، از نمایشگری استفاده کند که به سمت داخل تا می‌شود. در حال حاضر هواوی میت ایکس به صفحه نمایشی مجهز شده که به سمت بیرون تا می‌شود. این تصمیم نشان می‌دهد که این غول فناوری چینی برای رقابت با گوشی تاشوی جدید سامسونگ حاضر به تغییر در طراحی منحصر به فرد گوشی‌های میت ایکس و میت Xs است.

به گفته یانگ، این گوشی هوشمند مانند مدل‌های اصلی به صفحه نمایش ۸.۰۳ اینچی مجهز می‌شود که تفاوت اصلی میان آن‌ها، قرارگیری این پنل در داخل دستگاه است. هواوی میت ایکس ۲ دارای نمایشگر بیرونی ۴.۵ اینچی خواهد بود. انتظار می‌رود نمایشگرهای مورد استفاده در این دستگاه توسط شرکت‌های BOE و سامسونگ تامین شوند که البته برخلاف گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد ۲، دارای پوشش پلاستیکی بجای شیشه فوق نازک خواهند بود.

هواوی میت ایکس ۲

هواوی اخیرا اعلام کرده که تولید چیپست‌های کرین را به علت تحریم‌های ایالات متحده آمریکا متوقف می‌کند و سری میت ۴۰ آخرین گوشی‌های مجهز به این پردازنده‌ها خواهند بود. با وجود چنین موضوعی، یانگ اعتقاد دارد که هواوی میت ایکس ۲ به نسل آینده پردازنده‌های این کمپانی یعنی چیپست کرین ۱۰۰۰ مجهز می‌شود و در نسخه پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی فروخته می‌شود.

در حالی که این گوشی هوشمند از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند، در نسخه‌های مجهز به ۱۲/۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز به فروش می‌رسد. این دستگاه از شبکه 5G‌ پشتیبانی خواهد کرد و همچنین هواوی برای آن باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر می‌گیرد که قادر به پشتیبانی از فناوی شارژ سریع ۶۵ واتی خواهد بود. احتمالا این دستگاه به سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری EMUI 11 مجهز خواهد شد.

هواوی میت ایکس ۲

در بخش دوربین شاهد استفاده از سنسور اصلی ۴۰ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۴۰ مگاپیکسلی اولترا واید، ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق خواهیم بود و به دوربین سلفی ۱۶ یا ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. این احتمال وجود دارد که هواوی میت ایکس ۲ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ به صورت رسمی معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Mammawd.h
    Mammawd.h | ۲۳ مرداد ۱۳۹۹

    با کم شدن واردات گوشی های جدید کم کم دارم لبخند رضایت جی ال ایکس رو میبینم که دندون تیز کرده اَی تُف

  • Elyas
    Elyas | ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

    این از فولد قشنگ تره

  • عزراییل
    عزراییل | ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

    گوشی فقط galaxy fold 2

  • molavy
    molavy | ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

    کار جهادی که میگن اینه ها

  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

    زیبا و قدرتمند??

مطالب پیشنهادی