ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۲
تکنولوژی

تاریخ معرفی و عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۲ اپل افشا شد

تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره گوشی‌های آینده اپل منتشر شده و حالا افشاگر معروف، «جان پروسر» تاریخ معرفی و عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را اعلام کرده است. جان پروسر در گذشته دست به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره گوشی‌های آینده اپل منتشر شده و حالا افشاگر معروف، «جان پروسر» تاریخ معرفی و عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را اعلام کرده است.

جان پروسر در گذشته دست به افشاگری‌های زیادی زده که بسیاری از آن‌ها مانند تاریخ معرفی آیفون SE جدید درست بودند. حالا پروسر اطلاعات جدیدی درباره گوشی‌های آینده اپل در حساب توییتری خود منتشر کرده که مربوط به تاریخ معرفی و عرضه آن‌ها می‌شود.

طبق گفته پروسر، اپل در هفته‌ای که از ۲۱ مهر ماه شروع می‌شود، مراسمی برای معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ برگزار خواهد کرد و پیش فروش مدل‌های استاندارد از همان هفته آغاز شده و از یک هفته بعد که از ۲۸ مهر ماه آغاز می‌شود، در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. پیش فروش و عرضه مدل‌های پرو تقریبا یک ماه پس از مدل‌های استاندارد آغاز خواهد شد، البته هنوز تاریخ دقیق آن‌ها مشخص نشده است.

آیفون ۱۲

پروسر اطلاعاتی درباره معرفی نسل آینده آیپد ۱۰.۲ اینچی و اپل واچ سری ۶ نیز منتشر کرده. این محصولات در هفته‌ای که از ۱۷ شهریور ماه آغاز می‌شود، از راه می‌رسند. به نظر می‌رسد اپل برای این دستگاه‌ها مراسمی برگزار نمی‌کند و آن‌ها را با انتشار بیانیه مطبوعاتی معرفی خواهد کرد.

بر اساس اطلاعاتی که تا به امروز افشا شده، انتظار می‌رود اپل از ۴ گوشی هوشمند در مراسم خود رونمایی کند که البته احتمالا شاهد معرفی مدل 4G آیفون ۱۲ نیز خواهیم بود که طبق پیش‌بینی‌ها با قیمتی نزدیک به ۸۰۰ دلار وارد بازار می‌شود.

افشاگری اخیر جان پروسر با پیش‌بینی‌های قبلی مطابقت دارد و در گذشته نیز تحلیلگران به این موضوع اشاره کرده بودند که اپل نسل آینده گوشی‌های خود را در دو مرحله وارد بازار می‌کند. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها به صفحه نمایش OLED، چیپست A14 Bionic، مودم 5G و دوربین‌های باکیفیتی مجهز شوند و احتمالا اپل ظرفیت باتری آن‌ها را نسبت به گوشی‌های سری آیفون ۱۱ کاهش می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • behnamastaraki
    behnamastaraki | ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

    بدون گمرک و مالیات درمیاد حدود ۱۸ میلیون اگه اشتباه نکنم.حالا شما گمرک و حق دلال و .... رو بهش اضافه کن

    • نیما
      نیما | ۲۵ مرداد ۱۳۹۹

      آیفون ۱۱ بالای ۲۰ تومنه

مطالب پیشنهادی