ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

مدارک لازم برای ترخیص خودروهای توقیفی از طریق مراجعه به دفاتر پلیس + 10 اعلام شد

توقیف خودرو به دلیل رعایت نکردن قوانین رانندگی یا اخلال در نظم اجتماعی ممکن است برای بسیاری افراد پیش بیاید و تاکنون پروسه ترخیص خودروهای توقیفی نیز با بروکراسی خاصی همراه بوده است، اما حالا ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

توقیف خودرو به دلیل رعایت نکردن قوانین رانندگی یا اخلال در نظم اجتماعی ممکن است برای بسیاری افراد پیش بیاید و تاکنون پروسه ترخیص خودروهای توقیفی نیز با بروکراسی خاصی همراه بوده است، اما حالا پلیس امکان انجام پروسه مذکور را با استفاده از خدمات دفترهای پلیس +10 فراهم آورده است.

سرهنگ برزو مرادی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کردستان در این رابطه می گوید: «واگذاری انجام تشریفات اداری ترخیص خودرو از پارکینگ از 26 مرداد به منظور سهولت در انجام روند خدمت به دفاتر خدمات پلیس واگذار شده است. مردم می‌توانند از این تاریخ در سراسر استان برای ترخیص هر گونه وسیله نقلیه اعم از سواری، باری و موتورسیکلت خود به این دفاتر مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.»

مدارک لازم برای ترخیص خودروهای توقیفی

این اقدام به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین تسهیل در مراحل ترخیص خودرو صورت گرفته تا هموطنانی که به هر دلیلی خودرو آنها توقیف شده به نزدیک‌ترین دفتر پلیس + 10 مراجعه و وسیله نقلیه توقیفی خود را ترخیص کنند.

وی با اشاره به اینکه مالکان خودروهای فاقد شکایت سیستمی و دستور قضایی می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس + 10 نسبت به ترخیص خودرو خود اقدام کنند، ادامه داد: «برای ترخیص خودرو ارائه اصل مدارک بیمه‌نامه شخص ثالث، گواهینامه رانندگی، کارت ملی مالک و شناسنامه خودرو توسط مالک الزامی است.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • M.Hexa.M
    M.Hexa.M | ۲۶ مرداد ۱۳۹۹

    این همه ماشینها رو تو بدترین شرایط توقیف کردید و به دست صاحبش نرسوندید، الان تازه میخواید ترخیص کنید؟؟ چیزی ازش هم مونده؟؟

مطالب پیشنهادی