ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ احتمالی رونمایی از پیکسل 5 و نسخه 5G پیکسل 4a مشخص شد

پیکسل 4a که اوایل این ماه معرفی شد قطعا گوشی پریمیوم شرکت گوگل برای سال ۲۰۲۰ نیست و این عنوان به گوشی پیکسل 5 می رسد که طبق تازه ترین خبرها در کنار نسخه 5G از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

پیکسل 4a که اوایل این ماه معرفی شد قطعا گوشی پریمیوم شرکت گوگل برای سال ۲۰۲۰ نیست و این عنوان به گوشی پیکسل 5 می رسد که طبق تازه ترین خبرها در کنار نسخه 5G از گوشی پیکسل 4a تا پایان ماه سپتامبر (یعنی اوایل مهرماه) رونمایی شود.

برنامه ریزی های گوگل برای معرفی گوشی های امسالش شاید بیشتر از هر شرکت دیگری به خاطر پاندمی کرونا دستخوش تغییر و تحول شد. البته روشن است که گوگل به لحاظ ابعاد فعالیت سخت افزاری از دیگر تولیدکنندگان مطرح موبایل کوچک تر است و این قبیل بی نظمی ها در فعالیت هایش دور از انتظار نیست. در هر حال به نظر می رسد که اوضاع در حال عادی شدن است و دو گوشی پیکسل بعدی گوگل طبق برنامه ریزی ها ماه آینده از راه می رسند.

براساس اخبار فاش شده قبلی امکان پیش سفارش پیکسل 5 گوگل و نسخه 5G از گوشی پیکسل 4a اواسط مهرماه میسر می شود و تا به امروز هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان معرفی این گوشی ها مطرح نشده بود. حالا جان پراسر فاش کرده که هر دوی این گوشی ها در تاریخ ۳۰ سپتامبر مصادف با ۹ مهر ماه سال جاری معرفی خواهند شد.

پیکسل 5

نکته جالب این است که گوگل تصمیم گرفته این دو گوشی را همراه با هم معرفی کند که این می تواند نشان دهنده وجود شباهت های سخت افزاری میان دو محصول یاد شده و حتی قرابت آنها به لحاظ ظاهر و طراحی باشد. طبق انتظارات هر این دوی گوشی ها احتمالا از چیپست اسنپدراگون 765G بهره می برند که البته برای پرچمدار پیکسل 5 کمی ناامید کننده است.

پراسر در توییت خود حرفی از مدل XL برای پیکسل 5 به میان نیاورده است هرچند در اخبار و شایعات قبلی گفته شده بود که گوگل گوشی دیگری به نام پیکسل 4a 5G XL را هم تولید کرده و حتی نشانه هایی دال بر وجود مدل XL برای پیکسل 5 به چشم می خورد. در هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا گوگل سیستم نامگذاری سال قبل برای گوشی های خود را دنبال می کند یا امسال خبری از مدل XL نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی