ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی پاناسونیک از پارتیشن ۸۳۵ دلاری؛ شبیه‌سازی فضای شرکت در خانه

دورکاری برای عده‌ای از کاربران خوشایند نیست چون به قول آنها اتمسفر خاص فضای شرکت با کار کردن از خانه لمس نمی‌شود. پاناسونیک برای این دسته از افراد از میز و پارتیشن جدیدی رونمایی کرده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

دورکاری برای عده‌ای از کاربران خوشایند نیست چون به قول آنها اتمسفر خاص فضای شرکت با کار کردن از خانه لمس نمی‌شود. پاناسونیک برای این دسته از افراد از میز و پارتیشن جدیدی رونمایی کرده که محیط اداره را در خانه شبیه سازی می‌کند.

به گفته پاناسونیک پارتیشن جدید این شرکت که Komoru نام دارد، فضای نیمه خصوصی در حدود یک متر مربع را در اختیار کاربر قرار داده و سوار کردن آن نیز راحت است. این محصول حدوداً ۱۲۰ سانتی متر ارتفاع دارد و دیواره چوبی آن قابلیت نصب از هر دو طرف را داشته و به لطف تعبیه سوراخ‌های کوچک می‌توان تابلو، کیف، هدفون و غیره را روی آن نصب کرد.

پاناسونیک می‌گوید پس از نظرسنجی از هزار نفر متوجه شده که بیش از نیمی از آنها کار کردن در اتاق پذیرایی را ترجیح می‌دهند. پاناسونیک با توجه به این مورد Komoru را ساخته که به خاطر ابعاد کوچک تقریباً در همه خانه‌ها جا می‌شود. علاوه بر این به کاربران کمک می‌کند تا از شلوغ شدن اتاق پذیرایی و شلخته به نظر رسیدن آن جلوگیری کرده و در واقع میز کار را از بقیه زندگی جدا کنند.

پارتیشن 835 دلاری پاناسونیک Komoru

Komoru برای افرادی که می‌خواهند برای مدت زمان کوتاه از اعضای خانواده یا هم اتاقی‌ها خلاص شوند نیز کاربردی به نظر می‌رسد. می‌توان اتاق پذیرایی منزل را با این پارتیشن چوبی جمع‌وجور پر کرد و محیط اداره را به طور کامل در منزل شبیه سازی نمود.

این محصول از ماه آینده میلادی با قیمت ۸۳۵ دلار فقط در ژاپن روانه بازار خواهد شد اما از آنجا که حالا بسیاری از مردم دنیا به خاطر کرونا مجبور هستند از خانه کار کنند، هیچ بعید نیست در کشورهای دیگر نیز روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • molavy
    molavy | ۳۱ مرداد ۱۳۹۹

    خدا خدا، چوب رو سوراخ کردن 850 تا میفروشن
    نکنه بقیه تکنولوژی ها رو هم با ما اینطوری حساب میکنن

    • ErfanMTI
      ErfanMTI | ۳۱ مرداد ۱۳۹۹

      ۸۵۰ تا اینور توی قسمت خراب شده این کره خاکی قیمتش با حقوق یکسال کارگر برابری میکنه وگرنه اونور جایی که آدما مثل سگ به بردگی کشیده نشدن و زندگی در حد بخور و نمیر و ارضای حیوانی نیست ۸۵۰ دلار نصف حقوق یکماه کارگر هست و برای کارمند فشار زیادی ایجاد نمیکنه

    • ErfanMTI
      ErfanMTI | ۳۱ مرداد ۱۳۹۹

      کلی نوشتم اما دیجیاتو بی وجود تر از اون شده که کلمات ساده و بی حاشیه رو قبول کنه...تاسف برای فیلترینگ

مطالب پیشنهادی