ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی گلکسی نوت ۲۰ و جداسازی سخت باتری [تماشا کنید]

سامسونگ در گذشته نه چندان دور از نسل جدید فبلت‌های سری گلکسی نوت رونمایی کرد و حالا ویدیوی کالبدشکافی گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده است. گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا جدیدترین پرچمداران سامسونگ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

سامسونگ در گذشته نه چندان دور از نسل جدید فبلت‌های سری گلکسی نوت رونمایی کرد و حالا ویدیوی کالبدشکافی گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده است.

گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا جدیدترین پرچمداران سامسونگ محسوب می‌شوند که تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. نسخه استاندارد به بدنه پلاستیکی مجهز شده و رفرش ریت نمایشگر آن برخلاف برادرش، برابر ۶۰ هرتز است. با وجود چنین مواردی، این گوشی هوشمند همچنان با قیمت بالایی به فروش می‌رسد.

گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا مورد توجه علاقه‌مندان دنیای فناوری قرار گرفته، اما نسخه استاندارد آن محبوبیت کمتری دارد، با این حال اخیرا کانال یوتیوبی «PBKreveiws» ویدیوی کالبدشکافی گلکسی نوت ۲۰ را منتشر کرده است.

پس از گرم کردن بدنه و همچنین استفاده از ابزار مناسب، پنل پشتی به سرعت جدا می‌شود. به علت جنس پلاستیکی، این پنل زیرفشار تغییر شکل می‌دهد. در کنار برش مربوط به دوربین، میکروفن دوم به چشم می‌خورد. در این ویدیو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی واید و ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو با لرزشگیر اپتیکال قابل مشاهده است که در کنار آن‌ها دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی قرار گرفته که فاقد OIS است.

در ادامه پد شارژ وایرلس، اسپیکر مکالمه و باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی به چشم می‌خورد. داک قلم S Pen در سمت راست باتری قرار گرفته است. در این ویدیو اسپیکر پایینی و دوربین سلفی نیز به نمایش گذاشته می‌شوند و همچنین شاهد روند نه چندان ساده‌ای برای جدا کردن باتری هستیم.

باتری توسط چسب به بدنه متصل شده، بنابراین برای جداسازی آن به دستگاهی برای گرم کردن یا الکل نیاز است. یکی از موارد جالب در ویدیوی کالبدشکافی گلکسی نوت ۲۰ مربوط به اسکنر اثر انگشت آن می‌شود. این سنسور زیر محفظه باتری قرار گرفته اما از آنجایی که بخشی از نمایشگر است، کاربر نمی‌تواند آن را تعویض کند. در نهایت در این ویدیو تمام قطعات کنار هم قرار می‌گیرند و دستگاه دوباره روشن می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی