ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند جدید TCL، به صورت خاص افراد مسن را هدف قرار داده است

شرکت چینی TCL در جریان نمایش نیمه‌مجازی خود در نمایشگاه IFA برلین از یک ساعت هوشمند به نام Movetime Family Watch MT43a رونمایی کرده که مثل یک اپل واچ برای افراد مسن می‌ماند. این ساعت ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۲۱

شرکت چینی TCL در جریان نمایش نیمه‌مجازی خود در نمایشگاه IFA برلین از یک ساعت هوشمند به نام Movetime Family Watch MT43a رونمایی کرده که مثل یک اپل واچ برای افراد مسن می‌ماند. این ساعت با پشتیبانی از اتصالات 4G، امکان برقراری تماس‌های تلفنی را بدون دخالت دست امکان‌پذیر می‌کند.

از جمله قابلیت‌های جالب این ساعت می‌توان به یک یادآور برای مصرف دارو، پایشگر ضربان قلب و تشخیص خودکار بی‌هوشی اشاره کرد. از سوی دیگر، اکثر قابلیت‌های رایج در ساعت‌های هوشمند مانند پایش فعالیت‌های بدن و پایش خواب نیز در این محصول یافت می‌شوند.

زبان طراحی این ساعت هوشمند که شباهت زیادی به اپل واچ دارد طبیعتا هیچکس را غافلگیر نخواهد کرد. نمایشگر آن نیز ابعادی معادل ۴۱x۴۸.۵ میلی‌متر داشته و از جنس امولد است. اما برخلاف اپل واچ، این ساعت که برای افراد مسن طراحی شده آیکن‌های بزرگ‌تری داشته و گرافیک واچ‌فیس‌هایش هم به گونه‌ایست که استفاده از ساعت را بسیار آسان می‌کند. با دریافت استاندارد IP67، ساعت Movetime Family Watch در برابر آب و گرد و خاک مقاوم است.

ساعت Movetime Family Watch MT43a طی پاییز امسال با قیمت ۲۷۱ دلار و در دو رنگ خاکستری تیره و مشکی روانه بازار آمریکای شمالی و اروپا خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی