ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی واچ جی تی 2
تکنولوژی

افشای مشخصات و تصاویر هواوی واچ GT2 پرو؛ نمایشگر OLED و شارژ بی‌سیم

مشخصات فاش‌شده‌ی ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 پرو، خبر از رونمایی آن با بهره‌مندی از فناوری شارژ بی‌سیم می‌دهد. باتری 455 میلی‌آمپرساعتی با پلتفرم LiteOS هواوی از عمر باتری خوبی برخوردار خواهد بود و می‌تواند با ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵

مشخصات فاش‌شده‌ی ساعت هوشمند هواوی واچ GT2 پرو، خبر از رونمایی آن با بهره‌مندی از فناوری شارژ بی‌سیم می‌دهد. باتری 455 میلی‌آمپرساعتی با پلتفرم LiteOS هواوی از عمر باتری خوبی برخوردار خواهد بود و می‌تواند با هر بار شارژ شدن به مدت 14 روز سرویس‌دهی داشته باشد.

سال گذشته هواوی از ساعت‌های هوشمند هواوی واچ GT2 و GT2e‌ با مرکزیت توجه به قابلیت‌های مربوط به تناسب اندام رونمایی کرد. حال نوبت نسخه‌ی پرو آن فرارسیده است. تصاویر فاش شده و برگه‌ی مشخصات ساعت هوشمند جدید، اطلاعاتی در مورد این محصول در اختیار ما قرار می‌دهد.

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد هواوی واچ GT2 پرو یکی از معدود ساعت‌های هوشمند فعلی بازار است که با شارژ بی‌سیم Qi به بازار عرضه خواهد شد. با این فناوری، کاربران می‌توانند آن را از طریق هر پد شارژر بی‌سیم (‌یا از طریق گوشی هوشمند) شارژ کنند و با دردسرهای فعلی مربوط به شارژ ساعت‌های هوشمند دست به گریبان نخواهند بود.

همان‌طور که گفته شد نسخه‌ی پرو با بهره‌مندی از باتری 455 میلی‌آمپرساعتی درکنار سیستم عامل LiteOS هواوی، امکان شارژدهی به مدت 14 روز را فراهم می‌کند.

در برگه‌ی مشخصات فنی فاش‌شده‌، به برخی دیگر از مشخصات ساعت هوشمند اعم از بلوتوث 5.1، ظرفیت حافظه‌‌ی رم 32 مگابایتی، حافظه‌ی داخلی 4 گیگابایتی، پشتیبانی از GPS و مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق حدود 50 متر اشاره شده است. این مشخصات کاملا مشابه مشخصات نسخه‌ی معمولی هواوی واچ GT2 است.

نمایشگر OLED دایره‌ای شکل نسخه‌ی پرو دارای رزولوشن 454 در 454 پیکسل و ابعادی برابر 1.39 اینچ است. البته ابعاد ساعت 46 میلی‌متر بوده و با وضعیتی که سیستم عامل Wear OS این روزها دارد، داشتن گجتی پوشیدنی با سیستم عامل LiteOS Huawei گزینه‌ی خوبی برای کاربران محسوب می‌شود.

انتظار می‌رود ساعت هوشمند جدید هواوی طی هفته‌های آینده با قیمت تقریبی 280 یورو (332 دلار) وارد بازار آلمان شود. باید ببینیم کاربران از این نسخه استقبال خواهند کرد یا خیر؟

بی‌شک ساعت‌های هوشمند مسیری طولانی را طی کرده‌اند تا به نقطه‌ی فعلی خود برسند. محصولات اپل و به دنبال آن گجت‌های پوشیدنی شرکت‌هایی همچون Fossil و Mobvoi در تلاش هستند تا بهترین‌های بازار را ارائه دهند. حال در این رقابت هواوی نیز در تلاش است حرفی برای گفتن در بازار داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hosi
    Hosi | ۱۹ شهریور ۱۳۹۹

    انصافا تنها شرکت خوب چینی این هوواوی بود حیف شد. یکی از دوستان چندین سال پیش یه هواوی پی شش خرید دو دفعه بردش تو اب دریا ده دفعه از دستش افتاد رو آسفالت و سیمان و هزار و یک بلای دیگه ولی هنوز کار میده ? هدفم طرفداری نیس ولی بین شرکت های چینی محصولات هواوی پدر مادر دار تر بودن

مطالب پیشنهادی