ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ رقابت در اعماق سیاهچال‌ها

تقریباً می‌توانیم بگوییم که این هفته، هفته‌ی رقابت‌ بود. کال آو دیوتی موبایل با خبر چهارمین مرحله مسابقات جهانی این بازی رقابتی پرطرفدار برگشت. مسابقات از ۵ مهر آغاز می‌شود و تا ۴ آبان ادامه ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۴ مهر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

تقریباً می‌توانیم بگوییم که این هفته، هفته‌ی رقابت‌ بود. کال آو دیوتی موبایل با خبر چهارمین مرحله مسابقات جهانی این بازی رقابتی پرطرفدار برگشت. مسابقات از ۵ مهر آغاز می‌شود و تا ۴ آبان ادامه دارد. ضمناً می‌توانید بخش‌هایی از این رویداد را از صفحه یوتیوب کال آو دیوتی موبایل و توییچ دنبال کنید.

تیم‌های برگزیده در جایگاه اول تا هشتم صاحب جوایز ۲۵۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلاری می‌شوند.

بازی رقابتی

اما رقابت دیگری هم بود که بازیکنان را به چالش کشید. با پایان مسابقات منطقه‌ای پابجی موبایل که PMCO نام دارد، هفت تیم برنده اعلام شدند. این تیم‌ها که بازیکنانی از خاورمیانه، آفریقا، مصر، عربستان صعودی، ترکیه، آلمان، اروپا و کشورهای مشترک‌المنافع هستند جایزه ۲۶۰۰ دلاری را از آن خود کردند و حالا دعوت هستند تا با گذراندن لیگ حرفه‌ای پابجی موبایل به مسابقات جهانی آن بروند و در فصل صفر ۲۰۲۰ این بازی برای جایزه‌ی ۲ میلیون دلاری با هم رقابت کنند. این رقابت هیجان‌انگیز در اواخر ماه نوامبر یا همان اوایل آذرماه برگزار می‌شود.

PUBG Mobile

اما برگزاری مسابقات هم نتوانست مسئله بن شدن پابجی در هند را از یادها ببرد. کمپانی کره‌ای PUBG با Jio Platforms وارد مذاکره شده تا این مشکل را حل کند. هند با ۱۷۵ میلیون نصب، یک بازار مهم برای پابجی است و به همین علت از ابتدا تلاش بر این بود که بازی دوباره در هند راه‌اندازی شود. حالا Jio Platforms به عنوان یک کمپانی فعال هندی به میدان آمده تا این مشکل را پایان بدهد. البته این اولین باری نیست که این دو کمپانی با هم همکاری می‌کنند و پیش از این هم در یک کار مشترک PUBG Lite را روانه بازار کرده بودند.

Barcode Hero Rises

این هفته دو خبر از بازی‌های Barcode Hero Rises و Genshin Impact هم منتشر شد.

استودیوی LogicSpawn با خبر انتشار نسخه بتای بازی Barcode Hero Rises برای اندروید،‌ طرفداران سبک نقش‌آفرینی را خوشحال کرد. این بازی که چندان بی‌شباهت به سبک World of Warcraft نیست، قلمروی هیولاها و غارهاست. می‌توانید هیروی خودتان را بسازید، بجنگید و ماجراجویی کنید.

یکی از نکات هیجان‌انگیز گیم‌پلی این بازی بارکدها هستند. در طی بازی آنلاین با بارکدهایی روبرو می‌شوید که با اسکن کردن آن‌ها می‌توانید با هیرو‌های جدید بازی کنید، آیتم به‌ دست بیاورید و یا وارد یک ماجراجویی جدید شوید. بازی هم قابلیت رقابت با هوش مصنوعی را دارد و هم این امکان را فراهم کرده که با دوستان خودتان گروه تشکیل بدهید. امکان پیش‌ ثبت‌نام این بازی رایگان در گوگل پلی وجود دارد.

به تازگی استودیو MiHoyo هم اعلام کرد که بازی بحث برانگیز Genshin Impact حالا برای پیش‌ثبت‌نام در گوگل‌پلی و اپ‌استور قرار گرفته است.

انتظار می‌رود که بتای بازی در هفته‌ی پیش رو در اختیار بازیکنان قرار بگیرد. با انتشار تریلر بازی بحث بر سر شباهتش با The Legend Of Zelda: Breath of the wild بالا گرفت اما نینتندو هیچ واکنشی به این مسئله نشان نداد. از طرفی انتشار مانگای این بازی تا حدی ثابت می‌کند که داستان با افسانه‌ی زلدا تفاوت دارد و شباهت صرفاً در جلوه‌ی بصری بازی‌ها است. انتشار بازی در این هفته می‌تواند پاسخ تمام این حرف و حدیث‌ها باشد.

BTS Universe Story

  • بازی آنلاین است

میان تمام هیجانات این هفته، خبر انتشار رسمی بازی BTS Universe Story برای طرفداران گروه موسیقی BTS بمب آدرنالین بود.

در BTS Universe Story بازیکن می‌تواند داستان‌های خودش را در تم‌های مختلفی مثل زامبی یا تاریخی، آن هم با حضور خود اعضای BTS بسازد و با بقیه به اشتراک بگذارد، داستان‌هایی که بقیه ساخته‌اند را تجربه کند یا با جمع آوری امتیاز داستان اصلی پروژه BTS Universe را بخواند.

این داستان از موزیک ویدیوهای این گروه ریشه می‌گیرد و درباره هفت دوست است که در خوشی و غم در کنار هم بودند اما هر یک با انتخاب راهی منحصربه‌فرد با سختی‌های زندگی روبرو شده‌اند و تقریباً همه‌چیز را ازدست‌داده‌اند.

حالا یک نفر شانس بازگشت به گذشته را دارد تا بقیه را نجات بدهد. بازی گرافیک خوبی دارد و در بخش داستان‌پردازی هم کاملاً دست بازیکنان را باز گذاشته است.

BTS Universe Story

BTS Universe Story

سازنده: Netmarble قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و IOS حجم: 124/2100 مگابایت زبان:

Raziel: Dungeon Arena

Raziel: Dungeon Arena

  • بازی آنلاین است

پس از سه سال انتظار بالاخره Indrasoft بازی Raziel: Dungeon Arena را منتشر کرد؛ یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین که ۱۰ بخش داستانی دارد و با کاراکترهای متعدد و باز گذاشتن دست بازیکن در ارتقا آن‌ها توانسته به این ماجراجویی طولانی جذابیت ببخشد.

اگر هم مطمئن نبودید که با کدام کاراکتر می‌خواهید به جنگ بروید بازی امکانی را فراهم کرده تا قبل از ورود به دنیایش دوئل‌های آن‌ها را ببینید، توانایی‌هایشان را بسنجید و بعد دست به انتخاب بزنید.

برای طراحی باس‌های نهایی هر سیاهچال و داستان بازی هم جزئیات کافی در نظر گرفته شده و در رویایی با دشمنان باید نقاط قوت و ضعف هر یک را پیدا کنید تا پیروز از میدان مسابقه خارج شوید.

کیفیت بالای گرافیک و صدا، حجم بازی را برای کاربران iOS بالا برده که البته ارزشش را دارد. بازی در کنار تمام گزینه‌های هیجان انگیزش، امکان دو حالت تک‌نفره و گروهی را هم فراهم کرده.

Raziel: Dungeon Arena

Raziel: Dungeon Arena

سازنده: Indrasoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و IOS حجم: 4000/2000 مگابایت زبان:

Hex StarsHex Stars

  • بازی آفلاین است

اگر قرار باشد صفتی برای این بازی به کار ببریم «بامزه» است. بله، بامزه! یک بازی نسبتاً ساده که در هر مرحله کمی پا را فراتر می‌گذارد، شخصیت‌های فانتزی و اسکین‌های جالب دارد و به شما اجازه می‌دهد بازی گروهی با دوستانتان را هم تجربه کنید.

در Hex Stars شما باید شخصیت بازی کنترل کنید. چگونه؟ با پریدن روی صفحات امتیاز بگیرید و البته مراقب باشید که سقوط نکند.

نکته‌ی جالب، تشابه شخصیت‌های این بازی با بازی Fall Guys: Ultimate Knockout است. تقریباً می‌توان گفت که Hex Stars نسخه‌ی ساده‌تر Fall Guys برای موبایل است.

Hex Stars

Hex Stars

سازنده: Eternal Studio قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و IOS حجم: 154.2/62 مگابایت زبان:

Star Wega: Lost Planet

Star Wega: Lost Planet

  • بازی آنلاین است

یک بازی‌ساز نوپا با اقتباس از Subnautica و Star Wars این بازی را در ژانر علمی‌تخیلی ساخته است. داستان بازی از این قرار است که شما در یک سیاره‌ی اسرارآمیز هستید و یک وسیله‌ی نقلیه هم در اختیار دارید. در Star Wega: Lost Planet می‌توانید اطراف را کشف کنید، منابعی که نیاز دارید را بیابید و با استفاده از آن‌ها در محیط خطرناک سیاره زنده بمانید.

کنترل‌های بازی حرف جدیدی برای گفتن ندارند اما داستان جالب بازی کمی جای فکر کردن دارد.

Star Wega: Lost Planet‏

Star Wega: Lost Planet‏

سازنده: Wekthor قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 48 مگابایت زبان:

Grand Alliance

Grand Alliance

  • بازی آنلاین است

کشور از هم پاشیده، تمام اعضای خانواده‌ی سلطنتی به قتل رسیده‌اند و Amelia تنها شاهزاده‌ی باقی مانده است. شما باید در نقش این شاهزاده بجنگید و متحدان خودتان را جمع کنید تا صلح را به کشور برگردانید.

همان‌طور که از Crunchyroll انتظار می‌رفت، این بازی در سبک نقش‌آفرینی حرفی برای گفتن دارد. بازی امکان تشکیل گروه‌های سه‌نفره را هم فراهم کرده و هر کاراکتر می‌تواند از بین ۳۰ توانایی طراحی‌شده، تعدادی را انتخاب کند که مکمل توانایی هم‌گروهی‌هایش باشد.

 Grand Alliance

Grand Alliance

سازنده: Crunchyroll Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و IOS حجم: 143.2/62 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Erfan00725
    Erfan00725 | ۴ مهر ۱۳۹۹

    خبری از league of legends wild rift و diablo immortal نشده؟
    اصن معلوم هست چه تاریخی برای موبایل عرضه میشن؟

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۴ مهر ۱۳۹۹

    اصلاح : هفنت سنگ
    اصلاح : توانایی بازی آنلاین ندارند !
    ?

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۴ مهر ۱۳۹۹

    دستون درد نکنه زحمت کشیدید .
    ولی خدایی باید کم کم تیتر هفت شنگ رو تغییر بدید به "به هفت سنگ آنلاین ، رقابت در اعماق سیاهچال" !!!?
    هر هفته کلی التماس میکنیم بازی آفلاین بیشتری قرار بدین . همش آنلاین !!! قیمت اینترنت سر به فلک کشیده و همه توانایی بازی آفلاین ? ندارند !!!! ?

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۴ مهر ۱۳۹۹

    دیجیاتو بهترین رسانه برای گیمر های موبایل هست دو ساله کامل دارم بررسی بازی های موبایلی و هفت سنگ شما رو دنبال میکنم ولی چند وقتی هست دیگه مثل قدیم بازی های موبایل رو بررسی نمیکنید بیشتر بازی های کژوال بررسی میکنید لطفا بیشتر بازی های سنگین و پر محتوا بررسی کنید

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۴ مهر ۱۳۹۹

    اخبار گیم موبایل خیلی خوبی بود ای کاش در مورد بازی mission s هم اطلاعاتی میدادین تازه اومده و تو بتا هست ولی خیلی کیفیت خوبی داره

مطالب پیشنهادی