ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش ۶۰ میلیونی فروش گجت‌های پوشیدنی با وجود شیوع کرونا در سال ۲۰۲۰

شرکت IDC اعلام کرد که میزان فروش پوشیدنی‌ها در سال ۲۰۲۰ تقریبا ۴۰۰ میلیون دستگاه خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که امسال حدود ۶۰ میلیون گجت پوشیدنی بیشتر نسبت به سال گذشته میلادی به فروش برسد. این ...

حسین رجب‌چالی
نوشته شده توسط حسین رجب‌چالی | ۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

شرکت IDC اعلام کرد که میزان فروش پوشیدنی‌ها در سال ۲۰۲۰ تقریبا ۴۰۰ میلیون دستگاه خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که امسال حدود ۶۰ میلیون گجت پوشیدنی بیشتر نسبت به سال گذشته میلادی به فروش برسد. این افزایش فروش در حالی صورت می‌گیرد که مردم دنیا درگیر همه‌گیری ویروس کرونا هستند.

IDC فروش ۲۳۴ میلیونی برای گجت‌های شنیدنی (انواع مختلف هدفون‌ها)، ۹۱ میلیون دستگاه ساعت هوشمند و ۶۸ میلیونی دستبند‌های سلامتی را برای سال ۲۰۲۰ پیش‌بینی می‌کند.

IDC در همین رابطه در گزارش خود می‌نویسد: «با وجود اینکه فروشندگان تولید را کاهش داده و مصرف‌کنندگان در قرنطینه به سر می‌برند، تقاضا برای گجت‌های پوشیدنی ثابت باقی مانده است. بازار تقاضای گجت‌های شنیدنی تقریبا رکوردی برای خودش ثبت کرد.»

IDC اضافه می‌کند که با معرفی گجت‌های شنیدنی، ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی، حرکت رو به رشد پوشیدنی‌ها در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ ادامه می‌یابد. این شرکت به محصولات جدید اپل، +Fitness، آمازون هالو (Halo) و ساعت هوشمند Fitbit Premium اشاره کرد که مربیان تناسب اندام و سلامتی هستند و باعث فروش محصولات پوشیدنی می‌شوند که با یکدیگر کار می‌کنند.

«رامون تی. لیامز» مدیر تحقیقات دستگاه‌های موبایل IDC می‌گوید: «دستگاه‌ها و خدمات پوشیدنی‌ها در سه ماه آینده متحول خواهند شد. پوشیدنی‌ها ابزار مناسبی برای جمع‌آوری اطلاعات کاربر بوده و راهنمای خوبی برای او هستند. آن‌ها باهم یک مربی مجازی برای تصمیم‌گیری بهتر و دستیابی به اهداف را ارائه می‌دهند.»

«جیتش اوبرانی» مدیر تحقیق در IDC Mobile Device Trackers اضافه می‌کند: «سازندگان در حال ایجاد مقدماتی هستند که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا از چندین گجت پوشیدنی با هم استفاده کنند. تصور کنید که برای سنجش میزان توجه یا هیجان کاربر، ورودی صوتی هدفون را به معیارهای سلامتی دستبند هوشمند گره بزنید. این کار تجربه‌ای جدید و قدرتمند است که می‌تواند سود بیشتری به مصرف‌کنندگان و فروشندگان برساند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی