ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی از گوشی‌های می ۱۰ تی 5G و می ۱۰ تی پرو 5G رونمایی کرد

شیائومی از گوشی‌های پرچمدار می ۱۰ تی 5G و می ۱۰ تی پرو 5G رونمایی کرد. این دو گوشی به غیر از دوربین مشخصات یکسانی داشته و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به نمایشگر ۱۴۴ ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۶

شیائومی از گوشی‌های پرچمدار می ۱۰ تی 5G و می ۱۰ تی پرو 5G رونمایی کرد. این دو گوشی به غیر از دوربین مشخصات یکسانی داشته و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به نمایشگر ۱۴۴ هرتز، چیپست پرچمدار کوالکام و باتری حجیم اشاره کرد.

می ۱۰ تی 5G و می ۱۰ تی پرو 5G از بسیاری جهات به یکدیگر شبیه هستند؛ هر دو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل برخوردارند که توسط گوریلا گلس ۵ محافظت شده و از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و HDR10 پشتیبانی می‌کند.

درون حفره تعبیه شده در گوشه سمت چپ نمایشگر هر دو مدل دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی قرار گرفته که قابلیت فیلمبرداری با رزولوشن 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. هر دو مدل از رم LPDDR5، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی و چیپست ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۶۵ برخوردارند.

تفاوت اصلی میان این دو گوشی به نوع سنسورهای دوربین برمی گردد. هر دو مدل از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و میدان دید ۱۱۹ درجه و حسگر ۵ مگاپیکسلی ماکرو برخوردارند، اما می ۱۰ تی 5G به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده و می ۱۰ تی پرو 5G از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر تصویر اپتیکال بهره می‌برد. علاوه بر این امکان سفارش مدل پرو با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی وجود خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌های جالب توجه گوشی های یاد شده می‌توان به تعبیه حسگر اثر انگشت در لبه کناری، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱، فرستنده فروسرخ، NFC و درگاه USB-C اشاره کرد. البته خبری از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیست.

مدل ۶/۱۲۸ گیگابایت و ۸/۱۲۸ گیگابایت می ۱۰ تی به ترتیب با قیمت ۵۸۴ و ۶۴۳ دلار و مدل ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایت می ۱۰ تی پرو 5G به ترتیب به قیمت ۷۰۱ و ۷۶۰ دلار به بازار عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mehrdad6878
    mehrdad6878 | ۱۰ مهر ۱۳۹۹

    خرید شیائومی کلا اشتباهه اونم به این قیمت واقعا حماقته

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۹ مهر ۱۳۹۹

    قیمت خیلی خوبی داره درسته نمایشگر LCD داره ولی اینم باید توجه کرد HDR 10 و 144 هرتز باتری هم که حجمش خوبه دوربین هم که احتمال زیاد باید خوب باشه همین گوشی رو سامسونگ یا اپل میزد بالای هزار دلار میداد

  • sajjad۲۰۰۰nov
    sajjad۲۰۰۰nov | ۹ مهر ۱۳۹۹

    شیائومی هم بنداز بنداز شده
    ۷۶۰ دلار پول بدی به صفحه LCD

  • سجاد
    سجاد | ۹ مهر ۱۳۹۹

    دیگه توان خرید شیاومی هم نیست مدل ردمی ۹ که مدل معمولیه ضعیف هست نزدیک ۶ تومنه یا نوت ۹ اس که ۷ به بالاس حرفی برای گفتن نیست .........

مطالب پیشنهادی