ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرباد «UE Fits» با قابلیت شکل پذیری در مجرای گوش معرفی شد

هدفون بی‌سیم «UE Fits» مجهز به سَری منعطف و شکل پذیری است که به‌راحتی به شکل مجرای گوش کاربر درمی‌آید. در نتیجه کاربران می‌توانند بدون نگرانی از لغزش هدفون، آن را در گوش خود قرار ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۰

هدفون بی‌سیم «UE Fits» مجهز به سَری منعطف و شکل پذیری است که به‌راحتی به شکل مجرای گوش کاربر درمی‌آید. در نتیجه کاربران می‌توانند بدون نگرانی از لغزش هدفون، آن را در گوش خود قرار دهند.

با رشد روزافزون استفاده از گوشی‌های هوشمند و تبلت، کاربران از هدفون‌های مختلف بازار استفاده می‌کنند. معمولا در جعبه هدفون‌، سری‌های سیلیکونی در اندازه‌های مختلف دیده می‌شود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هر چقدر سری هدفون را تغییر می‌دهید، باز هدفون به شکل درستی در گوش قرار نمی‌گیرد و احساس راحتی نمی‌کنید.

هدفون جدید بی‌سیم UE Fits محصول شرکت «Ultimate Ears» این مشکل را مرتفع ساخته و سَری این هدفون به راحتی خود را به شکل مجرای گوش در می‌آورد.

سَری هدفون UE Fits که از جنس ژل است، طی فرآیند 60 ثانیه‌ای از زمان فعال شدن اپلیکیشن مرتبط با هدفون روی تبلت یا گوشی، شکل مجرای گوش را به خود می‌گیرد. شرکت UE در بیانیه مطبوعاتی خود در مورد این هدفون اعلام کرد:

«هدفون جدید، به راحتی، بدون فشار، درد و با نیاز به تنظیم دستی، در گوش قرار می‌گیرد و سَری آن به شکل مجرای گوش درمی‌آید. هدفون قابلیت حذف نویز فعال دارد و می‌تواند صدای محیط اطراف را به خوبی مسدود کند.»

برای استفاده از هدفون جدید، باید اپلیکیشن UE Fits روی گوشی هوشمند نصب شود. کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS امکان نصب و استفاده از این اپلیکیشن را دارند.

هدفون با استفاده از فناوری «Lightform» و با کمک LED‌هایی جاسازی شده در قسمت سَری هدفون، در بازه زمانی حدود یک دقیقه، خود را به شکل مجرای گوش درمی‌آورد. گفتنی است هدفون جدید، در برابر نفوذ آب و عرق مقاوم است و از کدهای بلوتوث SBC ، AAC و Apt-X پشتیبانی می‌کند.

طول عمر باتری UE Fits در حالت عملکرد عادی حداکثر هشت ساعت و شارژر هدفون و کیس طول عمر باتری حدود 20 ساعت دارند. کاربران می‌توانند این هدفون را در رنگ‌های متنوع خاکستری، بنفش یاسی و  سرمه‌ای از پاییز امسال با قیمت 249 دلار خریداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی