ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن «تریلر» احتمالاً آمار کاربران را ۵ برابر بیشتر از رقم واقعی اعلام کرده است

بر اساس برخی گزارش‌ها اپلیکیشن تریلر (Triller) که از آن به عنوان رقیب تیک‌تاک یاد می‌شود، در گزارش تعداد کاربران فعال ماهانه بزرگنمایی کرده است. اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدیو کوتاه «تریلر» که در حال محبوب ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ مهر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۵

بر اساس برخی گزارش‌ها اپلیکیشن تریلر (Triller) که از آن به عنوان رقیب تیک‌تاک یاد می‌شود، در گزارش تعداد کاربران فعال ماهانه بزرگنمایی کرده است.

اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدیو کوتاه «تریلر» که در حال محبوب شدن در بین کاربران تیک‌تاک است، ماه گذشته تعداد کاربران فعال ماهانه را بیش از ۱۰۰ میلیون نفر اعلام کرد. حال شش نفر از کارکنان سابق این شرکت در گفت‌و‌گو یا «بیزنس اینسایدر» این رقم را زیر سوال برده و مدعی شدند طبق تجربه‌ای که با این شرکت داشته‌اند، آمار ۱۰۰ میلیونی مشکوک است.

اپ تریلر احتمالا در امار کاربران فعال ماهانه بزرگنمایی کرده است

تریلر مهر ماه سال گذشته اعلام کرد تعداد کاربران فعال ماهانه این اپ به ۱۳ میلیون نفر رسیده و از آمار دانلود ۶۰ میلیونی اپ خبر داد. اما اسکرین‌شاتی که از نرم افزار آماری این شرکت گرفته شده نشان می‌دهد که این اپ فقط ۲ میلیون کاربر فعال ماهانه در iOS و حدود ۴۸۴ هزار کاربر فعال ماهانه در اندروید دارد. آنطور که در گزارش آمده این اسکرین‌شات تنها چند هفته پس از اعلامیه رسمی تریلر گرفته شده است.

چهار نفر از شش کارمند سابق تریلر در گفت‌و‌گو با بیزنس اینسایدر دسترسی به داشبورد نرم افزار آماری Localytics را تأیید کرده و تعداد کاربران فعال ماهانه آن را بین ۱ تا ۲.۵ میلیون نفر اعلام کرده‌اند. دو کارمند دیگر نیز تعداد کاربران فعال را بین ۱ تا ۲.۵ میلیون نفر اعلام کرده اما به برنامه Localytics اشاره نکردند.

تریلر با انتشار بیانیه‌ای به بیزنس اینسایدر اعلام کرد که کارمندان سابق این شرکت در حال «پخش اطلاعات ناصحیح» هستند.

در عین حال اواخر مرداد ماه امسال یک شرکت آماری شخص ثالث به نام Apptopia آمار نصب اپلیکیشن تریلر را ۵۲ میلیون مرتبه اعلام کرد که با آمار ۲۵۰ میلیونی اعلام شده از سوی شرکت بسیار متفاوت است. تریلر پس از انتشار این خبر Apptopia را به شکایت تهدید کرد.

تریلر اخیراً به دلیل به حاشیه رانده شدن تیک‌تاک در پی تحریم‌های آمریکا توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی