ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت، تاریخ عرضه و مشخصات کامل سری آیفون 12 افشا شد

افشاگری چینی اطلاعات دقیق و کاملی از مشخصات و قیمت گوشی‌های هوشمند سری آیفون 12 اپل را به اشتراک گذاشته است. براساس پست منتشر شده توسط «Kang» در شبکه اجتماعی «ویبو»، انتظار می‌رود «آیفون 12 مینی» با ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۸

افشاگری چینی اطلاعات دقیق و کاملی از مشخصات و قیمت گوشی‌های هوشمند سری آیفون 12 اپل را به اشتراک گذاشته است.

براساس پست منتشر شده توسط «Kang» در شبکه اجتماعی «ویبو»، انتظار می‌رود «آیفون 12 مینی» با نمایشگر 5.4 اینچی و با قیمت پایه 699 دلار از دوربین دوگانه با گشودگی دیافراگم f/1.6 بهره برده و در سه نسخه با ظرفیت داخلی 64، 128و 256 گیگابایت در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، آبی و سبز در دسترس کاربران قرار گیرد.

کاربران می‌توانند از تاریخ 16 یا 17 آبان ماه، آیفون 12 مینی را پیش سفارش بدهند. قرار است این گوشی هوشمند از تاریخ 23 یا 24 آبان‌ماه به بازار عرضه شود.

اطلاعات منتشر شده در مورد «آیفون 12‌» با نمایشگر 6.1 اینچی نشان می‌‌دهد، باید منتظر دستگاهی با قیمت پایه 799 دلار با بهره‌مندی از دو دوربین و در سه نسخه با حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، آبی و سبز باشیم.

کاربران می‌توانند از تاریخ 16 یا 17 اکتبر (26 یا 27 آبان‌ماه) آیفون 12 را پیش سفارش بدهند و تاریخ عرضه این دستگاه نیز 23 یا 24 اکتبر (3 یا 4 آذرماه) اعلام شده است.

آیفون 12 پرو نیز با نمایشگر 6.1 اینچی، با قیمت پایه 999 دلار و مجهز به دروبین سه گانه خواهد بود که در کنار دوربین‌های عرض و التراواید، دوربین تله فوتو با بزرگنمایی اپتیکال 4 برابر و سنسور لیدار برای کاربردهای واقعیت افزوده نیز را در خود جای می‌دهد. این دستگاه در سه نسخه با ظرفیت حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت رونمایی خواهد شد.

آیفون 12 پرو در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، گرافیتی و آبی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تاریخ پیش سفارش این دستگاه نیز 16 یا 17 اکتبر (26 یا 27 آبان‌ماه) و تاریخ عرضه آن 23 یا 24 اکتبر(3 یا 4 آذرماه) اعلام شده است.

براساس پست منتشرشده به نظر می‌رسد آیفون پرو مکس با نمایشگر 6.7 اینچی با قیمت پایه 1099 دلار، مجهز به دوربین سه گانه خواهد بود که در کنار دوربین‌های عرض و التراواید، دوربین تله فوتو با بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر و سنسور لیدار برای کاربردهای واقعیت افزوده نیز را در خود جای می دهد.

این دستگاه در سه نسخه با حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایت معرفی خواهد شد. آیفون 12 پرو مکس در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، گرافیتی و آبی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. تاریخ پیش سفارش این دستگاه 13 یا 14 نوامبر (23 یا 24 آبان‌ماه) و تاریخ عرضه آن 20 یا 21 نوامبر (30 آبان یا اول آذرماه) خواهد بود.

اطلاعات منتشر شده از سوی این منبع حاکی از آن است که هر چهار مدل آیفون 12 با نمایشگر اولد سوپر رتینا XDR  و گلس جدید «Ceramic Shield» در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. همگی دستگاه‌ها قادر به تصویربرداری «Dolby Vision» هستند.

علاوه بر این، کلیه گوشی‌های هوشمند جدید از شبکه اینترنت پرسرعت 5G  پشتیبانی می‌کنند. البته تنها نسخه‌های ایالات متحده از mmWave 5G پشتیبانی خواهند کرد.

یکی دیگر از مواردی که در این خبر به آن اشاره شده، حالت «Smart Data Mode» است که اجازه می‌دهد با توجه به پهنای باند مورد نیاز، دستگاه به شبکه‌های 4G و 5G وصل شده و بین این شبکه سوئیچ کند.

به‌لطف ویژگی‌هایی همچون «Deep Fusion» و «Night Mode» حالت شب، قابلیت‌های تصویربرداری آیفون 12 ارتقا پیدا کرده است. آیفون 12 پرو مکس نیز با حسگر دوربین 47 درصد بزرگتر در مقایسه با حسگر تصویر آیفون 12 پرو، از قابلیت‌های خوبی در تصویربرداری برخوردار است.

علاوه بر اطلاعات منتشر شده در مورد گوشی‌های آیفون 12، اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه و قیمت هوم پاد مینی، و کیس «MagSafe»  آیفون 12 و شارژرهای بی‌سیم آن مطرح شده است. در این پست، صحبتی در مورد «AirTags» و هدفون‌های «AirPods Studio» نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • expire expre
    expire expre | ۱۸ مهر ۱۳۹۹

    قیمتش واسه ما هم مگه فرقی داره نمیتونیم بخریم باهاش توییت بزنیم نخرید و تحریمش کنیم اپل واقعا مزخرفه مفت نمیارزه

مطالب پیشنهادی