ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی در همکاری با شرکت فرانسوی Devialet از اسپیکر جدید خود رونمایی کرد

مراسم امروز هواوی تنها به موبایل‌های سری میت اختصاص نداشت و شرکت چینی از یک اسپیکر وایرلس جدید در خانواده HUAWEI Sound Series نیز رونمایی کرده که در همکاری با شرکت فرانسوی Devialet ساخته شده. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۵

مراسم امروز هواوی تنها به موبایل‌های سری میت اختصاص نداشت و شرکت چینی از یک اسپیکر وایرلس جدید در خانواده HUAWEI Sound Series نیز رونمایی کرده که در همکاری با شرکت فرانسوی Devialet ساخته شده. این دو کمپانی پیشتر در ساخت اسپیکر Sound X سال ۲۰۱۹ نیز همکاری کرده بودند که نخستین اسپیکر وایرلس پریمیوم با تکنولوژی پیشرفته صدا و آکوستیک برای عموم مردم و همینطور حرفه‌ای‌ها به حساب می‌آمد. HUAWEI Sound به شکل قابل توجهی از Sound X کوچک‌تر است اما در عین حال کیفیت صدای بهتر و قابلیت‌های منحصر به فردتر را با خود به همراه می‌آورد.

جدیدترین محصول صوتی هواوی همراه با چهار اسپیکر آکوستیک طراحی شده و با ووفر ۴ اینچی ۴۰ واتی از راه می‌رسد. علی‌رغم ظاهر بسیار ساده‌اش، اسپیکر Sound قرار است بسیار قدرتمند باشد و این به لطف ساختار Push-Push شرکت Devialet است که در آن دو رادیاتور پسیو، یکدیگر را تقویت می‌کنند تا لرزش‌های موج پشتی جلوگیری شود. این ساختار به کاهش چشمگیر اعوجاج ناشی از دیافراگم‌ها منجر می‌شود و اسپیکر عملکردی با ثبات به هنگام پخش اصوات بلند تا سقف ۹۰ دسیبل خواهد داشت.

باس قدرتمند نیز یکی از شاخصه‌های سری HUAWEI Sound بوده و این محصول جدید با تکنولوژی SAM 2.0 شرکت Devialet و نخستین ساختار «۱ ووفر + دو واحد پسیو»، خانه را روی سرتان خراب خواهد کرد. هواوی مدعی شده که تکنولوژی SAM درگیرکنندگی اصوات را بالا می‌برد و تجربه‌ای شبیه به حضور در یک کنسرت زنده را برای شنونده تداعی خواهد کرد.

HUAWEI Sound ضمنا سه توییتر با فاصله یکسان (در زوایای ۱۲۰ درجه‌ای) دارد که در کنار تکنولوژی Devialet SPACE، می‌توانند صدای فراگیر و ۳۶۰ درجه‌ای را به اتاق بیاورند. افزون بر این‌ها نیز می‌توانید منتظر چهار افکت صوتی برای وکال، های‌فای، باس و سانداستیج SPACE باشید که تجربه‌ای متفاوت از موسیقی‌ها به ارمغان می‌آورند.

در نهایت باید افزود که قیمت این اسپیکر هنوز مشخص نشده اما قرار است در تنها یک رنگ (مشکی) به دست مشتریان برسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی