ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه گشایی و نگاه نزدیک به میت ۴۰ پرو [تماشا کنید]

سری میت ۴۰ هواوی آخرین پرچمدارهای سال ۲۰۲۰ هستند که با طراحی چشم‌نواز و سخت‌افزاری قدرتمند معرفی شده‌اند. پرچمدارهای جدید هواوی در همان روز اول معرفی تاج و تخت DxOMark را از چنگ رقبا درآورند. در ادامه شاهد دو ویدیو از جعبه گشایی و نگاه نزدیک به میت ۴۰ پرو هستیم که بین ۴ پرچمدار جدید احتمالا محبوبترین گزینه خواهد بود.

همانطور که در ویدیوی زیر می‌بینید حذف شارژر و هدفون هنوز به دنیای اندروید نرسیده و غول چینی لوازم جانبی ضروری از جمله کیس سیلیکیونی و آداپتور شارژ سریع ۶۶ واتی را در جعبه میت ۴۰ پرو قرار داده است. نمایشگر ۶.۷۶ اینچی این موبایل که نرخ رفرش مطلوب ۹۰ هرتزی دارد، با زاویه تند ۸۸ درجه تا فریم اطراف کشیده شده. در لبه‌های بالا و پایین حاشیه اندکی به چشم می‌خورد و در گوشه سمت راست هم یک بریدگی بیضوی برای دوربین دوگانه تعبیه شده است.

با برگرداندن موبایل به سمت دیگر دوربینی نمایان می‌شود که از نظر طراحی و پیکربندی تا کنون نمونه آنرا شاهد نبوده‌ایم. در واقع هواوی برخلاف شرکت‌هایی مثل اپل علاقه‌ای به الگوهای تکراری ندارد و معمولا دست به تغییراتی عمده می‌زند.

در چیدمان مدور دوربین میت ۴۰ پرو سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و تله پریسکوپی ۵ برابری قرار گرفته‌اند که از پی ۴۰ پرو به پرچمدار جدید به ارث رسیده. دوربین دیگر هم یک الترا واید ۲۰ مگاپیکسلی برای پوشش وسیعتر میدان دید است و در نهایت یک سنسور ToF برای سنجش عمق میدان داریم. کیفیت تصویربرداری میت ۴۰ پرو مطابق انتظار در بالاترین سطح قرار دارد و برررسی‌های DxOMark هم نشان داده در هر شرایط نوری که باشید، شما را ناامید نخواهد کرد.

میت ۴۰ پرو از نظر نرم‌افزاری هم به رابط کاربری EMUI 11 بر پایه اندروید ۱۰ مجهز شده که در کنار چیپست ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ از عهده پردازش هر اپ و گیمی برمی‌آید. همانطور که می‌دانید کماکان خبری از سرویس‌ها و اپ‌های گوگل نیست و در عوض هواوی با فروشگاه اپ‌گالری و HMS سعی در جایگزینی آنها دارد. میت ۴۰ پرو با قیمت ۱۲۰۰ یورو عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.