ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Counterpoint نوکیا را به عنوان برند برتر دنیای موبایل برگزید

شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research نوکیا را به دلیل انتشار منظم آپدیت‌های نرم افزاری برای موبایل‌ها و کیفیت ساخت بالای آن‌ها به عنوان برند برتر انتخاب کرد. شرکت Counterpoint Research با انتشار گزارشی جدید شرکت‌های تولید ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research نوکیا را به دلیل انتشار منظم آپدیت‌های نرم افزاری برای موبایل‌ها و کیفیت ساخت بالای آن‌ها به عنوان برند برتر انتخاب کرد.

شرکت Counterpoint Research با انتشار گزارشی جدید شرکت‌های تولید کننده موبایل را از لحاظ نرم افزار، آپدیت‌های امنیتی و کیفیت ساخت رده‌بندی کرد. این گزارش نشان می‌دهد که موبایل‌های شرکت نوکیا به خاطر دریافت نسخه جدید سیستم عامل اندروید و آپدیت‌های امنیتی به شکل منظم و همچنین مقاومت بالاتر از متوسط صنعت، جزو بهترین گوشی‌های بازار به شمار می‌روند. وان‌پلاس، سامسونگ، ریلمی، شیائومی، هواوی، اوپو، لنوو، ال‌جی و ویوو پشت سر نوکیا قرار گرفته‌اند.

تحلیلگران Counterpoint می‌گویند نوکیا بالاترین امتیاز را در مقایسه با دیگر تولیدکنندگان موبایل‌ کسب کرده که یکی از دلایل آن انتشار آپدیت‌های امنیتی ماهانه برای تمام گوشی‌ها اعلام شده است. وان‌پلاس با کسب امتیاز ۹۰ درصد با فاصله کم پس از نوکیا به عنوان دومین برند برتر انتخاب شده است موبایل‌های این سازنده چینی نیز هر ماه به طور منظم آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کنند.

سامسونگ و هواوی به ترتیب امتیاز ۲۲ و ۲۹ درصد را از Counterpoint گرفته‌اند که نشان می‌دهد اغلب گوشی‌های این دو شرکت هر سه ماه یکبار آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کنند. ریلمی و شیائومی نیز به ترتیب با کسب ۷۰ و ۶۷ درصد از این لحاظ عملکرد مطلوبی داشته و بیشتر موبایل‌های آن‌ها آپدیت‌های امنیتی را ماهانه دریافت می‌کنند.

نوکیا از لحاظ کیفیت ساخت موبایل نیز رتبه اول را از کسب کرد. Counterpoint اشاره می‌کند که آزمایش‌های شرکت HMD Global (مالک نوکیا) در مقایسه با میانگین صنعت سختگیرانه‌تر هستند. این شرکت اضافه می‌کند که کیفیت محصولات را با توجه به معیارهایی همچون استحکام محصول، تحمل فشار، مقاومت در برابر سقوط و ضربه، خط و خش، فرسودگی، آزمایش‌های گرما، مایعات، رطوبت و غیره سنجیده است.

Counterpoint می‌گوید گوشی‌های نوکیا نسبت به میانگین صنعت آزمایش‌های سخت تری را پشت سر می‌گذارند، بنابراین با در نظر گرفتن نرم افزار سریع‌تر و دریافت آپدیت‌های امنیتی به شکل منظم، دوام بیشتری داشته و کاربران دیرتر آن‌ها را تعویض خواهند کرد؛ نکته‌ای که از نظر Counterpoint با توجه به طولانی‌تر شدن چرخه جایگزینی دیوایس جدید که در حال نزدیک شدن به ۳۰ ماه است، بسیار اهمیت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۸ آبان ۱۳۹۹

    ایول نوکیا. برند با سابقه

مطالب پیشنهادی