ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حالا روزانه ۱۰۰ میلیارد پیام در واتس‌اپ رد و بدل می‌شود

مدیرعامل فیسبوک اعلام کرد که حالا روزانه ۱۰۰ میلیارد پیام در واتس‌اپ رد و بدل می‌شود. «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک اعلام کرد که حالا بیش از ۲.۵ میلیارد نفر در دنیا حداقل از یکی از ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۱ آبان ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

مدیرعامل فیسبوک اعلام کرد که حالا روزانه ۱۰۰ میلیارد پیام در واتس‌اپ رد و بدل می‌شود.

«مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک اعلام کرد که حالا بیش از ۲.۵ میلیارد نفر در دنیا حداقل از یکی از برنامه‌های این شرکت استفاده می‌کنند. وی افزود در پیام رسان واتس‌اپ به طور تقریبی ۱۰۰ میلیارد پیام رد و بدل می‌شود. این پیام رسان برای اولین بار در روزهای پایانی سال ۲۰۱۹ به رکورد ۱۰۰ میلیارد پیام دست یافته بود.

در حال حاضر هیچ پیام رسان دیگری از لحاظ تعداد پیام‌های رد و بدل شده روزانه توان رقابت را واتس‌اپ را ندارد که احتمالاً یکی از دلایل آن عبور تعداد کاربران این پیام رسان از ۲ میلیارد نفر در بهمن ماه سال قبل بوده است.

واتس‌اپ اوایل سال ۲۰۱۴ به رکورد تبادل روزانه ۵۰ میلیارد پیام دست یافته بود. در آن زمان تعداد کاربران این پیام رسان کمتر از ۵۰۰ میلیون نفر بود اما حالا همانطور که گفته شد تعداد کاربرانش به بیش از ۲ میلیارد نفر رسیده است.

بر اساس گزارشی که تیر ماه امسال در دیجیاتو منتشر شد، واتس‌اپ با داشتن ۴۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در صدر پیام‌رسان‌های مورد استفاده ایرانیان است و تلگرام با ۴۷ میلیون و ۲۵۰ هزار کاربر با اختلاف کمی در جایگاه دوم است.

محبوبیت واتس‌اپ در هند (بزرگ‌ترین بازار این پیام رسان از لحاظ تعداد کاربر) بسیار بیشتر از تمام اپ‌های موبایلی بوده و آنطور که در گزارش آمده تابستان سال ۲۰۱۹ تعداد کاربران این پیام رسان در هند به بیش از ۴۰۰ میلیون نفر رسیده است.

«Will Cathcart»، رییس واتس‌اپ با انتشار توییتی اعلام کرد که یکی از دلایل محبوبیت فوق العاده این اپ خانه نشینی ناشی از کرونا بوده و مردم بیشتر از هر زمان دیگری از این پیام رسان برای برقراری ارتباط با دوستان و اعضای خانواده استفاده کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی