ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی میت ۴۰ پرو قوی‌ترین پرچمدار ماه اکتبر از نظر آنتوتو

پلتفرم بنچمارک «آنتوتو» لیست قوی‌ترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده ماه اکتبر را منتشر کرد. در لیست پرچمدارها هواوی میت ۴۰ پرو و در لیست میان‌رده‌ها ردمی 10X پرو 5G صدرنشین هستند. میانگین امتیاز تمام دیوایس‌های ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

پلتفرم بنچمارک «آنتوتو» لیست قوی‌ترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده ماه اکتبر را منتشر کرد. در لیست پرچمدارها هواوی میت ۴۰ پرو و در لیست میان‌رده‌ها ردمی 10X پرو 5G صدرنشین هستند.

میانگین امتیاز تمام دیوایس‌های پرچمدار که با نسخه ۸ آنتوتو آزمایش شده‌اند، ۶۸۵۳۳۹ به دست آمده، اما به گفته آنتوتو گوشی میت ۴۰ پرو با فعال شدن حالت پرفورمنس قادر به کسب بیش از ۷۲۰ هزار امتیاز خواهد بود. ویوو iQOO 5 پرو و iQOO 5 (هر دو مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵) به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قوی‌ترین پرچمداران ماه قرار گرفته‌اند.

نکته جالب توجه اینکه ایسوس راگ فون ۳ با وجود بهره مندی از چیپست قوی‌تر اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، پس از گوشی‌های ارزان قیمت تری مثل ردمی K30S (اسنپدراگون ۸۶۵)، در جایگاه هفتم جدول قوی‌ترین پرچمدارهای ماه اکتبر قرار گرفته است. پلتفرم آنتوتو معتقد است تا زمان از راه رسیدن اسنپدراگون ۸۷۵، چیپست جدید هواوی یعنی کرین ۹۰۰۰ حداقل برای چند ماه صدرنشین جدول آنتوتو باقی خواهد ماند.

ردمی 10X پرو 5G و ردمی 5G 10X به لطف بهره مندی از چیپست دیمنسیتی ۸۲۰ موفق به کسب بیش از ۳۹۰ هزار امتیاز شده و به ترتیب در رتبه اول و دوم قوی‌ترین گوشی‌های میان رده ماه اکتبر از نظر آنتوتو قرار گرفته‌اند. آنر ۳۰ (مجهز به کرین ۹۸۵) با کسب بیش از ۳۸۷ هزار امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

یکی از نکات جالب توجه لیست میان رده‌های برتر این است که بیشتر گوشی‌های منتخب مجهز به چیپست‌های کرین ۹۸۵ یا ۸۲۰ هستند و فقط دو موبایل (ردمی K30 5G و اوپو رینو ۴ 5G) به چیپست اسنپدراگون مجهز شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • par
    par | ۱۵ آبان ۱۳۹۹

    میت ۴۰ پرو معلومه باید بهترین گوشی بشه. هم مشخصات بالا داره هم چیپست فوق العاده قوی داره. همه چیزش عالیه

  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۱۴ آبان ۱۳۹۹

    Mete 40 pro
    صدر اول Antoto
    صدر اول Dxomark
    صدر اول هوش مصنوعی AI
    ماشالاه هواوی

مطالب پیشنهادی