ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

گفتگو با مدیرعامل ایرانسل: تاسیس مرکز نوآوری و تلاش برای ایجاد استارتاپ‌های بزرگ

مرکز نوآوری ایرانسل مجموعه جدیدی است که روز گذشته رویداد استارتاپ ویکند خود را برگزار کرد. «بیژن عباسی آرند» مدیرعامل ایرانسل در گفتگو با دیجیاتو، این مرکز را بازوی فناوری ایرانسل دانست؛ بازویی که به ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۴

مرکز نوآوری ایرانسل مجموعه جدیدی است که روز گذشته رویداد استارتاپ ویکند خود را برگزار کرد. «بیژن عباسی آرند» مدیرعامل ایرانسل در گفتگو با دیجیاتو، این مرکز را بازوی فناوری ایرانسل دانست؛ بازویی که به گفته او می‌تواند در آینده محصولاتی در اندازه‌ی اسنپ را ایجاد کند.

عباسی معتقد است که ایرانسل به عنوان یک اپراتور باید اکوسیستمی ایجاد کند که هم نیازهای خود این اپراتور را برطرف کند و هم به خلق مارکت جدید در بازار و پر کردن خلا بازار کمک کند. او می‌گوید در ایرانسل Labs همه تیم‌ها با هر ایده‌ و هر مرحله‌ای که باشند، می‌توانند به موفقیت‌های بیشتری برسند و حمایت‌های ایرانسل در کنار آنها را نه فقط مالی بلکه حمایت‌های از نوع منتورینگ و معنوی می‌داند.

همانطور که می‌دانید ایرانسل، سرمایه‌گذار ایرانی اسنپ است و حالا عباسی با اشاره به برند اسنپ، که بارزترین همکاری ایرانسل با اکوسیستم استارتاپی کشور است، به دیجیاتو می‌گوید که آنها قصد دارند از مجموعه ایرانسل لبز، چندین مجموعه بزرگ دیگر مانند اسنپ استخراج کنند و باور دارد که این مرکز می‌تواند ده‌ها هزار شغل در سراسر ایران ایجاد کند؛ آن هم با همت و تلاش جوانان ایرانی که با هدایت و کمک ایرانسل، در راهشان قدم برمی‌دارند. این اختتامیه در حالی برگزار شد که به گفته عباسی آخرین رویداد نخواهد بود و به زودی رویدادهای مشابه زیادی برگزار خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با مرکز نوآوری ایرانسل و همچنین مشاهده گفتگوی دیجیاتو با مدیرعامل ایرانسل، گزارش ویدیویی دیجیاتو را ببینید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی