ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S21 اولترا به بهترین دوربین تله فوتو در دنیای گوشی‌های هوشمند مجهز می‌شود

سامسونگ نسل آینده پرچمدارهای خود را با پیشرفت‌های زیادی معرفی خواهد کرد و طبق جدیدترین اطلاعات، گلکسی S21 اولترا با بهترین دوربین تله فوتو در میان تمام گوشی‌های هوشمند از راه می‌رسد. اخیرا افشاگر معروف ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

سامسونگ نسل آینده پرچمدارهای خود را با پیشرفت‌های زیادی معرفی خواهد کرد و طبق جدیدترین اطلاعات، گلکسی S21 اولترا با بهترین دوربین تله فوتو در میان تمام گوشی‌های هوشمند از راه می‌رسد.

اخیرا افشاگر معروف دنیای فناوری، «Ice Universe» در توییتی جزئیاتی درباره دوربین قدرتمندترین گوشی سری گلکسی S21 منتشر کرده است. این گوشی هوشمند به دو دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود که یکی از آن‌ها قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری و دیگری زوم اپتیکال ۱۰ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این دو دوربین تله فوتو از سنسورهای ۱/۲.۸ اینچی با اندازه پیکسل ۱.۲۲ میکرومتر و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز Dual Pixel بهره می‌برند. این دوربین‌ها در مقایسه با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی گلکسی S20 اولترا با اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر پیشرفت زیادی را تجربه می‌کنند و می‌توانند تصاویر باکیفیت‌تری ثبت کنند.

گلکسی S21 اولترا

استفاده از سیستم فوکوس خودکار Dual Pixel درون دوربین‌های تله فوتو به معنای فوکوس سریعتر و قابل اطمینان‌تر است. گلکسی S21 اولترا در مقایسه با نسل کنونی به لطف استفاده از دوربین تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری، تصاویر پرتره بهتری ثبت خواهد کرد.

به تازگی مشخصات فنی کامل گوشی‌های سری گلکسی S21 افشا شده که شامل نسخه اولترا نیز می‌شود. این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۸ اینچی سوپر امولد LTPO با رزولوشن +WQHD مجهز می‌شود که حداکثر روشنایی برابر ۱۶۰۰ نیت دارد و رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

پرچمدار آینده سامسونگ احتمالا از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند و با توجه به بازاری که در آن عرضه می‌شود، دارای چیپست اسنپدراگون ۸۷۵ یا اگزینوس ۲۱۰۰ خواهد بود. این گوشی هوشمند از نسل دوم دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و کاربران می‌توانند توسط آن ویدیوهای 8K با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه بگیرند.

گلکسی S21 اولترا با وای فای 6E، بلوتوث ۵.۱، پورت USB-C، اسپیکر استریو، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از راه می‌رسد و می‌توان آن در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی سفارش داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی