ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تیگو 5 توربو
اخبار خودرو

تیگو ۵ توربو از سوی مدیران خودرو معرفی شد؛ موتور و گیربکس قوی‌تر با تیراژ تولید محدود

مدیران خودرو قصد دارد به زودی نسخه توربوشارژ از چری تیگو 5 را به بازار عرضه کند. چری تیگو 5 توربوشارژ از نظر چهره تفاوت اندکی نسبت به مدل کنونی دارد اما تغییرات فنی بسیاری ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۵

مدیران خودرو قصد دارد به زودی نسخه توربوشارژ از چری تیگو 5 را به بازار عرضه کند. چری تیگو 5 توربوشارژ از نظر چهره تفاوت اندکی نسبت به مدل کنونی دارد اما تغییرات فنی بسیاری خواهد داشت. این خودرو قرار است به مناسبت بیستمین سال آغاز به کار مدیران خودرو با تیراژ محدودی راهی بازار شود.

تیگو ۵ توربو از سوی مدیران خودرو معرفی شد [به روز رسانی] - خرداد ۱۴۰۰

به تازگی شرکت مدیران خودرو نسخه ای جدید از تیگو ۵ را آماده عرضه کرده و می خواهد نسخه توربو و جدید این کراس اوور خانواده چری را به بازار کشور عرضه نماید.

تیگو ۵ توربو که با نشان ام وی ام عرضه می شود به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربوشارژر ۱۴۷ اسب بخار مجهز است که گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را از دور ۱۷۵۰RPM تولید می کند. در تیگو ۵ توربوشارژر همچنان از سیستم انتقال قدرت CVT استفاده می شود، اما در این نمونه جعبه دنده ارتقا پیدا کرده و سری فنی مشابهی به آریزو ۶ دارد. در نسخه جدید این کراس اوور مونتاژی حالت تعویض دنده مصنوعی به ۹ سرعته ارتقا پیدا کرده است.

در تیگو ۵ توربوشارژر از فرمان هیدرولیک خبری نیست و سیستم فرمان پذیری به کمکی برقی ارتقا پیدا کرده است. در حال حاضر مدیران خودرو از سایر ویژگی های این کراس اوور به روز شده، را اعلام نکرده اما از تیراژ محدود تولید سری ویژه بیستمین سالگرد فعالیت این شرکت خبر داده است.

https://static.digiato.com/digiato/2020/11/69736773-D8C0-4AB0-AF2C-A82FB70E91A2.jpeg

در ام وی ام تیگو ۵ توربو جدید احتمالاً همان امکانات قبلی وجود خواهد داشت و تغییر محسوسی در سطح امکانات رفاهی و ایمنی رخ نخواهد داد. سانروف، کروز کنترل، گرمکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک دوکاناله، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، سنسور نور، صندلی برقی راننده، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تریم داخلی چرم و… از جمله ویژگی های این کراس اوور به حساب می آید.

همچنین آنتن کوسه ای جایگزین آنتن قدیمی خودرو شده است و نشان ویژه مربوط به بیستمین سالگرد فعالیت مدیران خودرو بر روی بدنه نصب خواهد شد.

چری تیگو5 با موتور توربو و گیربکس جدید در راه است [به روز رسانی] - آذر ۹۹

مدیران خودرو به عنوان شرکت واردکننده تیگو5 اعلام کرده است که قصد دارد مدل توربوی این خودرو را با همراهی یک موتور توربو و گیربکس جدید راهی جاده‌های کشور کند. این اقدام در راستای داخلی سازی هرچه بیشتر محصولات مدیران خودرو صورت خواهد پذیرفت.

قوای محرکه تیگو5 همان موتور معروف و خوش سابقه 1.5 لیتری توربویی خواهد بود که پیش از این مدیران خودرو بر روی محصولات لوکس و خوشنام دیگر خود همچون  تیگو7- آریزو6- ایکس 55 و آریزو5 قرار داده بود.

در طول مدت 3 سال که از عرضه این موتور با لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو یعنی تیگو7 میگذرد، عملکرد قابل اعتمادی را آن شاهد بوده‌ایم. این موتور طراحی شرکت معروف اتریشی  AVL بوده و سیستم توربو آن نیز تکنولوژی شرکت معروف هانیوال است.

چری تیگو 5 توربوشارژ
تیگو 5 توربو

گیربکس جدید نیز نسل جدید گیربکس‌های CVT محسوب می شود که 9 سرعته بوده و اولین بار بر روی خودروی آریزو6 نصب شده است. این گیربکس نیز تاکنون عملکرد خوبی را از خود نشان داده است.

جالب است بدانید این جعبه دنده جزو 10 گیربکس برتر بازار خودروی چین در سال گذشته بوده و همین انتخاب کارائی بالای آن را نشان میدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۷ آذر ۱۳۹۹

    اینقدر شرایط کشور مزخرفه که میخوام اپ دیجیاتو رو هم پاک کنم
    چه اهمیتی داره مدل جدید بنز معرفی شده یا فلان گرافیک جدید به بازار اومده
    تو مرغ و گوشت موندیم
    یادش بخیر تو سایت قدیم نارنجی اینقدر هیجان داشتیم برای ابزار و لوازم که میرفتم معرفی ها رو به صورت لایو نگاه میکردم
    حالا این ارابه مرگ چینی بی هویت آشغال نشان شده چند صد میلیون تومن
    ولمون کنین بابا سایت رو تغییر بدین بنویسین تو این شرایط مزخرف از کجا گوشت و برنج با قیمت تعاونی تهیه کنیم

    • ali_mlk
      ali_mlk | ۸ آذر ۱۳۹۹

      چی میگی؟ هرچیزی جای خود داره، اخبار گوشت و مرغ رو برو در سایت های خبری پیگیری کن
      در ضمن ارابه های مرگ خودروهای داخلی هستن که تکنولوژی 30 سال پیشن
      درسته که این خودرو ها به پای ماشین های درجه یک اروپایی نمی‌رسند ولی صد درجه بالاترن از داخلی ها، و اینکه حتی اگر گمرکی هم کشور نداشت بازم درصد خیلی کمی امکان خرید خودرو های مدرن رو داشتن، و اینکه این خودرو ها بزودی مثل صنعت موبایل در دست چین قرار میگیرن با قیمت پایین تر
      شما چه انتظاری از دیجیاتو داری؟ اینو پست نکنه اونو پست نکنه پس چی؟ بشه بحث قیمت گوشت و پیاز؟ یا نرخ ارز و سکه؟

مطالب پیشنهادی