ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزئیات مختلف و ویدیوی نگاه نزدیک سامسونگ گلکسی S21 افشا شد

گزار‌ش‌های مختلفی در ماه‌های اخیر از پرچمداران بعدی سامسونگ منتشر شده است اما حالا در کنار برخی جزئیات جدید، ویدیویی از گلکسی S21 پلاس هم لو رفته است. سامسونگ هنوز تاریخ رسمی رونمایی از گوشی‌های ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

گزار‌ش‌های مختلفی در ماه‌های اخیر از پرچمداران بعدی سامسونگ منتشر شده است اما حالا در کنار برخی جزئیات جدید، ویدیویی از گلکسی S21 پلاس هم لو رفته است.

سامسونگ هنوز تاریخ رسمی رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S21 را اعلام نکرده اما انتظار می‌رود در تاریخ ۲۵ دی ماه با این محصولات ملاقات کنیم. تا به امروز گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره این گوشی‌های هوشمند منتشر شده‌اند.

چندین هفته پیش مشخصات گلکسی S21 به همراه گلکسی S21 پلاس و S21 اولترا فاش شد و همچنین تیزر رسمی آن‌ها به اینترنت راه پیدا کرد. حالا اطلاعات بیشتری درباره پرچمدارهای کره‌ای منتشر شده است.

در گزارش اخیر Winfutre.de، در کنار حافظه داخلی و رنگ‌های پرچمدارهای آینده سامسونگ برای بازارهای اروپایی، ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی S21 پلاس هم به چشم می‌خورد. در ویدیوی زیر با یک دستگاه با نمایشگر بدون حاشیه روبه‌رو هستیم که طراحی پنل پشتی آن مشابه گزارش‌‌های هفته‌های گذشته است.

طبق گزارش جدید، گلکسی S21 5G در دو نسخه مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد و خریداران می‌توانند آن را در رنگ‌های خاکستری، سفید، صورتی و بنفش سفارش دهند.

گلکسی S21 پلاس 5G هم در نسخه‌های مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در کشورهای اروپایی به فروش می‌رسد. این دستگاه در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و بنفش وارد بازار خواهد شد.

بالاترین مدل این سری، گلکسی S21 اولترا در سه نسخه با حافظه‌های داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت قابل خریداری خواهد بود. کاربران می‌توانند این پرچمدار را در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی سفارش دهند.

در گزارش اخیر مانند شایعات گذشته به پشتیبانی گلکسی S21 اولترا از قلم S Pen اشاره شده، البته ظاهرا درون این پرچمدار محلی برای قرارگیری این قلم وجود نخواهد داشت. ظاهرا کاربران باید این قلم را به صورت جداگانه سفارش دهند.

در گزارش دیگری نام لوازم جانبی پرچمدارهای آینده سامسونگ به چشم می‌خورد. این شرکت کره‌ای برای محصولات آینده خود قاب سیلیکونی، کاور LED، کاور چرمی، Clear View Cover ،Protective Standing Cover، Clear Protective Cover ،Clear Standing Cover و Clear Cover ارائه خواهد کرد. علاوه بر این قاب‌ها، سامسونگ از یک شارژر ۳۰ واتی جدید هم رونمایی می‌کند.

در هفته‌های اخیر شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره توقف تولید گوشی‌های سری گلکسی نوت بوده‌ایم، بنابراین پشتیبانی گلکسی S21 اولترا از قلم S Pen منطقی به نظر می‌رسد. علاوه بر این دستگاه، شایعات به پشتیبانی گلکسی زد ۳ فولد از این قلم هم اشاره می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی