ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

جانی آیو و مدیر مالی اپل در میان نامزدهای مدیرعاملی فراری

ظاهرا طراح ارشد سابق اپل، جانی آیو و همچنین مدیر ارشد مالی (CFO) این کمپانی، «لوکا مائستری» در جمع نامزدهای احتمالی مدیرعاملی فراری قرار دارند. مدیرعامل فراری، «لوئیس کامیلری» چند روز پیش از سمت خود ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

ظاهرا طراح ارشد سابق اپل، جانی آیو و همچنین مدیر ارشد مالی (CFO) این کمپانی، «لوکا مائستری» در جمع نامزدهای احتمالی مدیرعاملی فراری قرار دارند.

مدیرعامل فراری، «لوئیس کامیلری» چند روز پیش از سمت خود استعفا داد و این شرکت ایتالیایی باید در سریعترین زمان ممکن برای او یک جایگزین پیدا کند. کامیلری بنابر دلایل شخصی تصمیم به بازنشستگی گرفته و جزئیات بیشتری درباره تصمیم وی منتشر نشده است.

لوئیس کامیلری

رئیس هیئت مدیره فراری، «جان الکان» تا زمان معرفی مدیرعامل جدید مدیریت این کمپانی خودروساز ایتالیایی را برعهده خواهد داشت. سخنگوی F1 شایعات مبنی بر اینکه رئیس سابق تیم مسابقه‌ای فراری و رئیس سابق لامبورگینی، «استفانو دومنیکالی» به عنوان جایگزین کامیلری در فراری مشغول به فعالیت می‌شود را رد کرده. دومنیکالی از تاریخ ۱۲ دی به عنوان مدیرعامل فرمول یک شروع به فعالیت خواهد کرد.

رسانه‌های ایتالیایی مدیرعامل ودافون، «ویتوریو کولااو» را به عنوان یکی از نامزدهای مدیریت فراری اعلام کرده‌اند، اما گزارش رویترز این ادعاها را بی اساس خوانده است.

به نظر می‌رسد دو مدیر اجرایی که ارتباط نزدیکی با اپل دارند در میان کاندیدها برای مدیریت فراری قرار گرفته‌اند. این دو نفر مدیر ارشد مالی اپل یعنی لوکا مائستری و همچنین طراح ارشد سابق این کمپانی یعنی جانی آیو هستند.

لوکا مائستری

مائستری از سال ۲۰۱۴ به عنوان مدیر ارشد مالی در اپل فعالیت می‌کند و پیش از آن معاون ریاست بخش مالی این کمپانی را برعهده داشت. جانی آیو، طراحی افسانه‌ای در سال ۲۰۱۹ و پس از ۳۰ سال فعالیت در اپل، از این کمپانی جدا شد.

آیو یک شرکت طراحی مستقل به نام «LoveFrom» را راه‌اندازی کرده و Airbnb هم اخیرا از یک همکاری چندین ساله با آیو و شرکت طراحی LoveFrom خبر داده است.

با وجود گزارش‌های رسانه‌های ایتالیایی و همچنین رویترز، هنوز نمی‌توان چنین موضوعی را تایید کرد. با این حال قرارگیری دو مدیر اجرایی با ارتباط نزدیک با اپل در جمع نامزدهای مدیریت فراری هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی