ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل واقعیت افزوده ۵۰ حیوان جدید را به صفحه جستجو اضافه کرد

سال گذشته گوگل امکان جستجوی نسخه واقعیت افزوده حیوانات را در دسترس کاربران قرار داد. اکنون این قابلیت با 50 حیوان جدید بروزرسانی شده است. کاربرانی که گوشی هوشمند آنها از این قابلیت پشتیبانی کند ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵

سال گذشته گوگل امکان جستجوی نسخه واقعیت افزوده حیوانات را در دسترس کاربران قرار داد. اکنون این قابلیت با 50 حیوان جدید بروزرسانی شده است.

کاربرانی که گوشی هوشمند آنها از این قابلیت پشتیبانی کند می‌توانند با جستجوی نام حیوانات در اپلیکیشن موبایل گوگل، نسخه واقعیت افزوده حیوانات را مشاهده کنند.

گوگل اکنون نام 50 حیوان جدید را به فهرست جستجوی خود اضافه کرده است. در بین اسامی حیوانات اضافه شده نام پاندای قرمز، گربه، زرافه، گاو، گوره خر، خوک و اسب آبی دیده می‌شود.

کاربران با جستجوی نام حیوان مورد نظر در اپلیکیشن موبایل گوگل و سپس انتخاب گزینه «مشاهده در حالت سه بعدی»، حیوان مربوطه را به صورت واقعیت افزوده در محیط مشاهده کنند. البته در نظر داشته باشید که گوشی هوشمند باید از نمایش این قابلیت پشتیبانی کند.

خردادماه سال گذشته نسخه واقعیت افزوده حیوانات تنها نام حیواناتی مانند بزآلپاین، خرس، قلابچه ماهی، پنگوئن‌های امپراطور، جوجه تیغی اروپایی، شیر، ببر، پاندا، اختاپوس و چند حیوان دیگر فعال شده بود. حتی برخی بررسی‌ها نشان می‌داد امکان جستجوی برخی حیوانات از جمله سگ و گربه برای کاربران ایرانی مقدور نیست.

فروردین‌ماه امسال گوگل حیوانات دیگری از جمله تمساح، اردک و جوجه تیغی به فهرست محدود اولیه اضافه کرد. موضوع به همین جا ختم نشد و مردادماه امسال، گوگل مجددا فهرست حیوانات را تکمیل‌تر کرد. مردادماه موجودات ما قبل تاریخ و برخی مصنوعات تاریخی نیز به این فهرست اضافه شدند که کاربران برای مشاهده آنها می‌توانند از طریق اپلیکیشن «Arts and Culture» نسخه واقعیت افزوده را دریافت کنند.

اکنون با اضافه شدن 50 حیوان دیگر به این فهرست، تنوع بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که می‌تواند بسیبار سرگرم کننده و متنوع باشد. امکان تغییر اندازه، چرخاندن و تکان دادن حیوانات وجود دارد.

به علاوه یکی از ویژگی‌های خوب نسخه واقعیت افزوده حیوانات آن است که هر حیوان با جلوه های تصویری و صوتی مخصوص به خودش برای کاربر نمایش داده می‌شود. مثلا ببر غرش می‌کند، پاندا بامبو می‌خورد، سگ پارس می‌کند و گربه با کلاف بافتنی سرگرم می‌شود. در نتیجه تصویری سه بعدی و واقعی‌تر برای کاربران تداعی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Chapdast
    Chapdast | ۲۴ آذر ۱۳۹۹

    تست کردم باحال بود
    .مخصوصا برای بچه ها جالبه

مطالب پیشنهادی