ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین نسخه اسکایپ، با هوش مصنوعی تماس‌های گروهی را جذاب‌تر می‌کند

چند ماه پیش مایکروسافت قابلیتی به نام «Together Mode» را به برنامه تیمز اضافه کرد و حالا این ویژگی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند به اسکایپ راه پیدا کرده است. این ابزار مایکروسافت از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰

چند ماه پیش مایکروسافت قابلیتی به نام «Together Mode» را به برنامه تیمز اضافه کرد و حالا این ویژگی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند به اسکایپ راه پیدا کرده است.

این ابزار مایکروسافت از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی برای قرارگیری تمام افراد در یک فضای مجازی یکسان در تماس‌های تصویری استفاده می‌کند. حتی اگر از کاربران سرویس مایکروسافت تیمز هم نباشید، احتمالا Together Mode را در دیده‌اید چرا که مسابقات NBA با استفاده از این ویژگی برگزار شدند تا حس شبیه به گذشته به بازیکنان و همچنین طرفداران القا شود.

با استفاده از این ویژگی افراد زیادی در یک فضای مجازی بدون حضور فیزیکی قرار می‌گیرند و یکی از ویژگی‌های جالب مایکروسافت است. حالا این قابلیت راه خود را به اسکایپ باز کرده و کاربران به آن دسترسی دارند.

در جدیدترین نسخه این برنامه، شما به همراه دوستانتان و همچنین اعضای خانواده می‌توانید در یک فضای مجازی مشترک قرار بگیرید. برای این کار باید حداقل ۵ نفر در یک مکالمه حضور داشته و همچنین به وبکم دسترسی داشته باشند.

اسکایپ

یکی از موارد جالب، عدم نیاز به نصب اسکایپ روی کامپیوتر برای دسترسی به این ویژگی است. شما می‌توانید از طریق وب از چنین قابلیتی استفاده کنید، البته باید دارای حساب در این سرویس مایکروسافت باشید. شما می‌توانید هر فردی را توسط لینک «Meet Now» به یک تماس دعوت کنید.

مایکروسافت در جدیدترین بروزرسانی اسکایپ تنها به ویژگی Together Mode بسنده نکرده و برای مثال در آن به حالت Grid جدیدی دسترسی دارید که می‌توانید تمام استریم‌های وبکم را به صورت همزمان ببینید.

در کنار این موضوع، در نسخه جدید با تصاویر پس زمینه جدیدی روبه‌رو می‌شوید و همچنین برخی باگ‌های آن‌ هم برطرف شده‌اند. هم اکنون کاربران می‌توانند اسکایپ ۸.۶۷ را در ویندوز، مک او اس و همچنین لینوکس دریافت کنند و از ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی این سرویس بهره ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • VDIEX
    VDIEX | ۲۳ دی ۱۳۹۹

    عالی

مطالب پیشنهادی