ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S21 احتمالا در برخی مناطق بدون شارژ وهدفون عرضه می‌شود

اواسط آذرماه مستندات مربوط به دریافت تاییدیه گلکسی S21 توسط آژانس مخابراتی برزیل، «ANATEL» خبر از رونمایی گوشی‌های هوشمند این سری بدون شارژر و هدفون می‌داد؛ آخرین اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که گلکسی S21 در ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۶

اواسط آذرماه مستندات مربوط به دریافت تاییدیه گلکسی S21 توسط آژانس مخابراتی برزیل، «ANATEL» خبر از رونمایی گوشی‌های هوشمند این سری بدون شارژر و هدفون می‌داد؛ آخرین اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که گلکسی S21 در انگلستان نیز با حذف هدفون و شارژر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

«ایشان آگراوال» افشاگر معروف در توییتر با انتشار پستی اعلام کرد که در جعبه گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 که در انگلستان عرضه می‌شود، تنها کابل USB-C قرار داده خواهد شد. وی به فاصله کوتاهی بعد از انتشار این خبر آن را حذف کرد.

ایشان آگاروال در توییت خود علاوه بر انتشار خبر حذف شارژر و هدفون، تایید می‌کند نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند جدید این سری با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. همچنین وی معتقد است که کره‌ای‌ها قصد دارند در تاریخ 25 دی‌ماه در رویدادی، گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 را معرفی کنند.

هنوز سامسونگ به صورت رسمی خبری مبنی بر حذف شارژر و هدفون از جعبه گوشی‌های هوشمند این سری منتشر نکرده است. با وجودیکه ایشان آگراوال سابقه بدی در انتشار خبرهای فاش‌شده ندارد؛ اما به فاصله کوتاهی بعد از انتشار خبر حذف شارژر و هدفون از جعبه گوشی‌های گلکسی S21، پست خود را حذف کرد؛ هر چند اسکرین‌شاتی از پست وی موجود است.

پس از اینکه اپل در مراسم معرفی آیفون 12 از عدم وجود شارژر در جعبه جدیدترین گوشی‌های خود خبر داد، سامسونگ و شیائومی سریعا دست به کار شدند و در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. سامسونگ با انتشار پستی از قرارگیری شارژر در جعبه محصولات خود خبر داد.

 

سامسونگ در پست فیسبوک صریحا اعلام کرد:

«گوشی گلکسی شما آنچه به دنبالش هستید را در اختیارتان قرار می‌دهد، از ابتدایی‌ترین آن‌ها مانند شارژ تا بهترین دوربین، باتری، عملکرد، حافظه و حتی نمایشگر ۱۲۰ هرتزی.»

حال باید دید آیا خبر فاش شده و درنهایت حذف شده ایشان آگاروال در مورد حذف هدفون و شارژر صحت دارد یا اینکه سامسونگ روی مواضع خود پافشاری خواهد کرد و تغییر رویه نخواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی