ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر شیائومی می ۱۱ امتیاز +A را در بررسی «دیسپلی‌میت» دریافت کرد

شیائومی کمتر از یک هفته پیش از گوشی می ۱۱ رونمایی کرد و این دستگاه با فروش اولیه بالایی مواجه شده. حالا «دیسپلی‌میت» نمایشگر شیائومی می ۱۱ را بررسی کرده و به آن امتیاز +A ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۰

شیائومی کمتر از یک هفته پیش از گوشی می ۱۱ رونمایی کرد و این دستگاه با فروش اولیه بالایی مواجه شده. حالا «دیسپلی‌میت» نمایشگر شیائومی می ۱۱ را بررسی کرده و به آن امتیاز +A داده که بالاترین امتیاز در این مرجع محسوب می‌شود.

شیائومی می ۱۱ از صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی OLED با رزولوشن 1440p و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و در تمام بخش‌های بررسی دیسپلی‌میت به امتیاز بسیار خوب یا بالاتر دست پیدا کرده. این نمایشگر در هنگام کار در حالت‌های sRGB یا DCI-P3 کالیبراسیون نزدیک به کامل داشته و توانسته بطور ۱۰۰ درصد گاموت‌های رنگی را پوشش دهد.

در حالت خودکار با افزایش اشباع و کنتراست روبه‌رو می‌شویم که تصاویر و ویدیوها را شاداب‌تر می‌کنند. در حالت اشباع شده، پوشش sRGB به ۱۳۹ درصد و پوشش DCI-P3 به ۱۱۱ درصد می‌رسد.نمایشگر شیائومی می ۱۱

پنل مورد استفاده در پرچمدار شیائومی روشنایی بالایی دارد و در حالت روشنایی بالا، میزان آن در ۱۰۰ درصد سطح متوسط پیکسل (APL) به ۹۹۵ نیت می‌رسد. زمانی که APL برابر ۱۰۰ باشد، یعنی کل نمایشگر در حال نمایش رنگ سفید است. اگر میزان APL به ۵۰ درصد برسد و نیمی از نمایشگر سفید باشد، با روشنایی ۱۲۲۱ نیت روبه‌رو می‌شویم.

در حالت‌های sRGB و DCI-P3 میزان روشنایی نمایشگر شیائومی می ۱۱ به ۵۰۵ نیت می‌رسد. پنل این دستگاه حتی در نور شدید خوانایی بی‌نظیری دارد که علاوه بر روشنایی، بازتاب کم نور هم در چنین موضوعی نقش دارد.

در صورتی که با زاویه ۳۰ درجه به نمایشگر نگاه کنید، رنگ‌ها دقیق باقی می‌مانند. در این زاویه نقطه سفید تنها ۰.۵ JNDC جابجا می‌شود و کانال رنگ قرمز ۳.۸ JNCD منحرف می‌شود. در این تست نمایشگر پرچمدار شیائومی امتیاز خوب را کسب کرده تا تنها آزمایش با این امتیاز باشد.

در زاویه ۳۰ درجه میزان روشنایی تنها ۲۹ درصد کاهش پیدا می‌کند که نسبت به یک پنل LCD با ۵۰ درصد کاهش، عملکرد بسیار بهتری دارد. در مجموع گوشی می ۱۱ توانسته ۱۳ رکورد از خود بجا بگذارد یا عملکرد آن با بالاترین امتیاز تطابق داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۱۳ دی ۱۳۹۹

    این گوشی تمام رکوردهارو زده از قدرت دوربین و سخت افزار و صفحه نمایش و حالت دید در شب بگیر ، تا جنس بدنه و سیستم صوتی و بیشترین حسگر در یک گوشی و قیمت پایینش

  • Hasan Mousavi
    Hasan Mousavi | ۱۳ دی ۱۳۹۹

    این گوشی رکورد فروش رو میزنه، واقعا خوبه هم سخت افزار و هم نرم افزار و بیشتر از همه قیمت مناسبش نسبت به بقیه پرچمدار ها آدم رو وسوسه میکنه به خریدش.

مطالب پیشنهادی