ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی P50 در سه مدل و با ابعاد مختلف نمایشگر معرفی می‌شود

هواوی در نیمه اول سال جاری میلادی از نسل جدید گوشی‌های سری P رونمایی می‌کند و طبق اطلاعات جدید، هواوی P50 در سه مدل وارد بازار می‌شود. ظاهرا هواوی می‌خواهد از استراتژی گوشی‌های سری P40 ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۵

هواوی در نیمه اول سال جاری میلادی از نسل جدید گوشی‌های سری P رونمایی می‌کند و طبق اطلاعات جدید، هواوی P50 در سه مدل وارد بازار می‌شود.

ظاهرا هواوی می‌خواهد از استراتژی گوشی‌های سری P40 برای نسل آینده آن‌ها استفاده کند و در همین راستا شاهد ورود گوشی‌های هواوی P50 به همراه P50 پرو و P50 پرو پلاس به بازار خواهیم بود. همانطور که می‌توان حدس زد، این گوشی‌های هوشمند به نمایشگر با ابعاد مختلف مجهز می‌شوند.

هواوی P50 به کوچکترین نمایشگر مجهز می‌شود، نسخه پرو از نمایشگر خمیده مشابه نسل گذشته بهره می‌برد و در نهایت نمایشگر مدل پرو پلاس از چهار طرف خمیده خواهد بود.

هواوی P50

طبق رندری که در گذشته برای گوشی P50 پرو هواوی منتشر شده بود، این گوشی هوشمند از برش بیضی شکل نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی استفاده نمی‌کند. نسل جدید گوشی‌های سری P مانند پرچمدارهای اخیر سامسونگ دارای یک حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر خواهند بود. این سبک طراحی باعث افزایش نسبت نمایشگر به بدنه می‌شود، با این حال شاید کاربران به دوربین سلفی چندان پیشرفته‌ای دسترسی پیدا ‌نکنند.

هواوی P50

طبق گزارش‌های گذشته، هواوی از فناوری لنز مایع در پرچمدارهای جدید خود استفاده خواهد کرد. این فناوری باعث افزایش سرعت فوکوس می‌شود و همانند چشم انسان می‌تواند در چندین میلی‌ثانیه روی سوژه فوکوس کند.

هواوی همراه با گوشی‌های سری میت ۴۰، از چیپ ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ هم رونمایی کرد که قدرت بالایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انتظار می‌رود این پردازنده در گوشی‌های سری P50 هم مورد استفاده قرار بگیرد. با این حال به علت تحریم‌های ایالات متحده آمریکا، شاید این کمپانی نتواند به پردازنده‌های موردنیاز خود دست پیدا کند و به اجبار به سراغ پردازنده‌های مدیاتک برود.

با توجه به انتشار نسخه بتای سیستم عامل هارمونی ۲.۰ برای گوشی‌های سری میت ۳۰ و P40 هواوی، احتمالا پرچمدارهای آینده این کمپانی چینی با همین سیستم عامل وارد بازار می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۲۲ دی ۱۳۹۹

    غول مرحله ی آخر

مطالب پیشنهادی