ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

MSI از لپ‌تاپ‌های جدید سری GE Raider با حکاکی خیره‌کننده روی بدنه رونمایی کرد

MSI در کنار معرفی لپ‌تاپ‌های جدید گیمینگ، از لپ‌تاپ‌های سری GE Raiders شامل GE76 با طراحی معمولی، نسخه تیامات با طراحی منحصر به فرد و لپ‌تاپ GE66 معمولی و نسخه اژدها رونمایی کرد. در افسانه‌های ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

MSI در کنار معرفی لپ‌تاپ‌های جدید گیمینگ، از لپ‌تاپ‌های سری GE Raiders شامل GE76 با طراحی معمولی، نسخه تیامات با طراحی منحصر به فرد و لپ‌تاپ GE66 معمولی و نسخه اژدها رونمایی کرد.

در افسانه‌های آشوری و بابلی، تیامات به عنوان الهه آب و مادر همه خدایان شناخته می‌شود. MSI لپ‌تاپ جدید خود را با کنده‌کاری خیره کننده تیامات به بازار عرضه می‌کند و مدعی است GE76 Raider همچون الهه باستانی بسیار قدرتمند است‌.

لپ‌تاپ GE76 Raider Dragon در دو نسخه معمولی و با طراح تیامات مجهز به نمایشگر 17.3 اینچی به بازار عرضه خواهند شد.

سال گذشته نیز MSI نسخه Dragonshield لپ‌تاپ GE66 Raider را با نمایشگر 15.66 اینچی معرفی کرد که طرحی از اژدها روی آن قرار داشت. نسخه جدید این لپ‌تاپ در دو مدل با طراحی معمولی و اژدها و با گرافیک جدید انویدیا به بازار عرضه خواهند شد.

لپ‌تاپ‌های سری GE Raiders با بهره‌مندی از​​ کارت گرافیک جدید انویدیا جی‌فورس RTX 3000 به بازار عرضه خواهند شد. نسخه معمولی و نسخه اژدها لپ‌تاپ GE66 با گرافیک RTX 3070 یا RTX 3080 و نسخه معمولی GE76 نیز با گرافیک 3060 در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

همه مدل‌ها از پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 بهره می‌برند؛‌ البته نسخه اژدها دارای نسخه دیگری با پردازنده اینتل Core i9 نیز خواهد بود. MSI ادعا می‌کند که تمامی لپ‌تاپ‌های جدید برای بازی‌های AAA با گرافیک بالا و محبوب مناسب هستند و از Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کنند که به معنای ارائه پهنای باند بهتر با تداخل کمتر است.

 

یکی از قابل توجه‌ترین ویژگی لپ‌تاپ‌های سری GE Raider نوار LED رنگارنگ در لبه شاسی جلویی و کیبورد RGB قابل برنامه ریزی است. همچنین لپ‌تاپ‌های این سری پورت‌های زیادی از جمله دو پورت USB-C، سه پورت USB-A، جک هدفون، پورت HDMI 2.0 ،Mini DisplayPort 1.4، پورت اترنت و اسلات میکرو اس‌دی دارد.

همه مدل‌ها دارای نمایشگر 1080 پیکسل 300، 240 و 144هرتزی هستند. نسخه اژدها با نمایشگر 4K UHD و مدل معمولی GE76 دارای نسخه 1080پیکسل 144 هرتزی است.

همه لپ‌تاپ‌های جدید از باتری 99.9 وات ساعتی بهره می‌برند. قیمت GE76 Raider Dragon Edition هنوز اعلام نشده است؛ اما قرار است ماه آینده به بازار عرضه شود. لپ‌تاپ GE76 با قیمت پایه 1499 و مدل GE66 با قیمت پایه 2199 دلار به فروش خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی