ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

 گلکسی نوت 21 اولترا احتمالا با دوربین زیر نمایشگر معرفی می‌شود

در حالیکه به نظر می‌رسید احتمالا نخستین دستگاه سامسونگ با فناوری دوربین زیر نمایشگر یک لپ‌تاپ باشد؛‌ اما اطلاعات منابع آگاه حاکی از آن است که نسخه اولترا گلکسی نوت 21 نیز احتمالا با فناوری ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

در حالیکه به نظر می‌رسید احتمالا نخستین دستگاه سامسونگ با فناوری دوربین زیر نمایشگر یک لپ‌تاپ باشد؛‌ اما اطلاعات منابع آگاه حاکی از آن است که نسخه اولترا گلکسی نوت 21 نیز احتمالا با فناوری دوربین زیر نمایشگر به بازار عرضه خواهد شد.

پیشتر شایعه شده بود که سامسونگ قصد ندارد گوشی‌ هوشمند جدیدی از سری گلکسی نوت به بازار عرضه کند. منابع دیگری ضمن رد کردن این شایعه اکنون ادعا می‌کنند اتفاقا کره‌ای‌ها روی گلکسی نوت 21 اولترا کار می‌کنند و قصد دارند با فناوری جدیدی رونمایی کنند.

ظاهرا سامسونگ فایل جدیدی در دفتر مالکیت معنوی کره (KIPO) به ثبت رسانده است. وب‌سایت «LetsGoDigital» برای اولین بار بر اساس مستندات مربوط، از احتمال رونمایی گلکسی نوت 21 اولترا با فناوری دوربین زیر نمایشگر خبر داد.

خبر مربوط به بهره‌مندی نسخه اولترا سری جدید گلکسی نوت 21 در حالی منتشر می‌شود که هفته گذشته، سامسونگ دیسپلی با انتشار دو تیزر از توسعه لپ‌تاپ Blade Bezel با فناوری دوربین زیر نمایشگر خبر داد. اطلاعات مربوط به تیزرها نشان می‌داد اولین دستگاه کره‌ای‌ها که با دوربین زیر نمایشگر معرفی می‌شود، یک گوشی هوشمند نخواهد بود.

ضخامت نمایشگر (و نه دستگاه) در تیزرها فقط یک میلی متر و وزن فقط نمایشگر (‌نه لپ‌تاپ)  130 گرم اعلام شد. اکنون به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد از این فناوری در سری آینده گلکسی نوت 21 اولترا نیز استفاده کند. به علاوه در فایل مربوط به علامت تجاری، فهرستی از کدها وجود دارد که به چندین دستگاه با نمایشگرهای LCD ،LED ،OLED، نمایشگرهای سیستم ‌های کامپیوتری و گوشی‌های هوشمند اشاره دارد.

علاوه بر این، خبرهای دیگری حاکی از آن است که احتمالا گلکسی زد فولد 3 سامسونگ نیز با فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر نیمه دوم سال 2021 رونمایی خواهد شد. اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات دوربین زیر نمایشگر هنوز منتشر نشده است و باید منتظر باشیم ببینیم کره‌ای‌ها این فناوری را در کدام دستگاه‌ها و با چه مشخصاتی پیاده سازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی