ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست مقاومت گلکسی S21 اولترا از دو محافظ نمایشگر خبر می‌دهد [تماشا کنید]

گلکسی S21 اولترا یکی از بهترین و گران‌ترین پرچمدارهای اندرویدی است که به تازگی در تست مقاومت شرکت کرده و عملکردش مورد بررسی قرار گرفته است. کانال یوتیوب «JerryRigEverything» تصمیم گرفته مقاومت پرچمدار کره‌ای‌ها را ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

گلکسی S21 اولترا یکی از بهترین و گران‌ترین پرچمدارهای اندرویدی است که به تازگی در تست مقاومت شرکت کرده و عملکردش مورد بررسی قرار گرفته است.

کانال یوتیوب «JerryRigEverything» تصمیم گرفته مقاومت پرچمدار کره‌ای‌ها را مورد بررسی قرار دهد. امروزه اکثر گوشی‌های هوشمند از محافظ نمایشگر بهره می‌برند که باعث مقاومت آن‌ها در برابر خط و خش می‌شود، بنابراین در این بخش از تست مقاومت جان سالم بدر می‌برند. با این حال سامسونگ پا را یک قدم فراتر گذاشته و دو محافظ روی گوریلا گلس «Victus» قرار داده است.

برای پنل پشتی این گوشی هوشمند از پنل شیشه‌ای مات استفاده شده که در برابر اشیاء تیز مقاومت مناسبی از خود نشان می‌دهد، بنابراین هنگامی که آن را داخل جیب یا کیف خود قرار می‌دهید، نگرانی کمتری خواهید داشت. با توجه به این موضوع سکه‌ها، کلیدها و چاقو‌های جیبی شبیه یک سنباده روی فلز عمل می‌کنند و می‌توان اثرات آن‌ها را پاک کرد.

دوربین گلکسی S21 اولترا درون یک ماژول بزرگ قرار گرفته که ظاهر و رنگ متفاوتی نسبت به سایر بخش‌های پنل پشتی دارد. با وجود برآمدگی نه چندان بزرگ، ماژول دوربین احتمالا بیش از سایر بخش‌های پنل پشتی با اشیاء برخورد می‌کند. در حالی که این بخش فلزی است و دچار خط و خش می‌شود، شیشه لنزهای دوربین در برابر چنین مشکلی مقاوم است.

در تست مقاومت این گوشی پرچمدار، شاهد خط و خش روی محل قرارگیری سنسور اثر انگشت هستیم و با وجود آسیب‌های وارد شده به این بخش، این سنسور همچنان عملکردش را حفظ می‌کند. احتمالا سامسونگ و کوالکام توانسته‌اند در نسل جدید سنسور اثر انگشت اولتراسونیک یکی از بزرگترین مشکلات آن را برطرف کنند.

فریم این دستگاه و همچنین دکمه‌های آن آلومینیومی هستند و خراش برمی‌دارند. نمایشگر این گوشی در برابر آتش مستقیم نزدیک به ۴۵ ثانیه مقاومت می‌کند، اما پس از آن دیگر بهبود پیدا نمی‌کند. در نهایت این گوشی هوشمند خم نمی‌شود و مشکلی در این زمینه ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی