ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی در موبایل تاشوی میت X2 خط تای وسط صفحه را از بین می‌برد

هواوی با ارائه مدل جدیدی از موبایل‌های تاشو قصد دارد خط تای قابل مشاهده در وسط صفحه را برای همیشه از بین ببرد. احتمالا هواوی میت X2 که پیش از این توسط این شرکت معرفی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۵

هواوی با ارائه مدل جدیدی از موبایل‌های تاشو قصد دارد خط تای قابل مشاهده در وسط صفحه را برای همیشه از بین ببرد. احتمالا هواوی میت X2 که پیش از این توسط این شرکت معرفی شده بود، از این تکنولوژی استفاده کند.

به تازگی شرکت‌های تولید‌کننده‌ی موبایل مانند سامسونگ و هواوی موبایل‌های تاشوی جدید خود را به بازار عرضه کرده‌اند. در واقع آن‌ها با هربار عرضه مجدد این محصولات، قصد دارند میزان تای قابل مشاهده در وسط صفحه نمایش موبایل‌ها را کاهش دهند. به نظر می‌رسد شرکت چینی هواوی با استفاده از شیوه جدیدی توانسته این خط آزاردهنده در وسط گوشی را از بین ببرد.

پتنت جدید هواوی که خط و چین وسط موبایل‌های تاشو را از بین می‌برد حالا به صورت آنلاین به نمایش درآمده. در این روش مشخص شده است که بهینه سازی روش اتصال هر کدام از قطعات، می‌تواند از کشش یا فشار صفحه در این پروسه جلوگیری کند. همچنین آن‌ها اعلام می‌کنند که عاملِ فشار می‌تواند به طور موثر مشکل چین‌خوردگی را کاهش دهد.

انتظار می‌رود تا موبایل هواوی میت X2 که پیش از این معرفی شد از این فناوری استفاده کند. هواوی میت X2 از شبکه 5G‌ پشتیبانی خواهد کرد و همچنین هواوی برای آن باتری غول پیکر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته. این موبایل از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و در نسخه‌های مجهز به ۱۲/۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. همچنین این احتمال وجود دارد که هواوی میت X2 در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ به صورت رسمی معرفی شود.

کمپانی‌های دیگر در حال آزمایش فاکتورهای جدیدی برای طراحی گوشی‌های تاشو هستند و انتظار می‌رود که چند شرکت دیگر از جمله شیائومی و OPPO موبایل‌های تاشو خود را تا اواخر امسال به بازار عرضه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی