ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمونه اولیه پیکسل 2 XL ساخت HTC که هرگز به مرحله تولید نرسید [تماشا کنید]

ویدیویی از نمونه اولیه گوگل پیکسل 2 XL ساخت اچ‌تی‌سی که هیچ وقت به مرحله تولید نرسید، در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است که برخلاف نسخه نهایی تولید شده توسط ال‌جی، از حاشیه‌های بزرگی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۵

ویدیویی از نمونه اولیه گوگل پیکسل 2 XL ساخت اچ‌تی‌سی که هیچ وقت به مرحله تولید نرسید، در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است که برخلاف نسخه نهایی تولید شده توسط ال‌جی، از حاشیه‌های بزرگی بهره می‌برد.

گوگل ابتدا قصد داشت ساخت گوشی‌های هوشمند پیکسل 2 و پیکسل 2 XL را به شرکت اچ‌تی‌سی بسپارد ولی این اتفاق نیفتاد و در نهایت ال‌جی مسئولیت این کار را برعهده گرفت. برای برخی از کاربران جالب است بدانند نمونه اولیه موبایل پیکسل 2 XL ساخت اچ‌تی‌سی از چه طراحی بهره می‌برده است.

کانال یوتیوب «Calyx Hikari» ویدیویی از نمونه اولیه پیکسل 2 XL ساخت اچ‌تی‌سی با اسم رمز «Muskie» به اشتراک گذاشته است. همانطور که در ویدیوی مذکور مشاهده می‌کنید، پنل پشتی گوشی از طراحی دو رنگ از جنس فلز و گلس بهره می‌برد. پنل جلویی دستگاه نیز طراحی متفاوتی دارد و دارای همان حاشیه‌های بزرگی است که در پیکسل 2 نیز دیده می‌شود، هرچند از نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به پیکسل 2 برخوردار است.

وقتی حاشیه‌های دستگاه را با گوشی‌هایی همچون آیفون X و اسنشال فون مقایسه کنیم، به نظر می‌رسد طراحی در نظر گرفته شده برای آن مقطع زمانی، جذابیت خاصی نداشته است.

با توجه به ویدیوی منتشر شده به نظر می‌رسد در زمان ساخت نمونه اولیه، هنوز بروز رسانی نسخه اندروید از سوی گوگل منتشر نشده بوده است. گوگل در همان مقطع زمانی مراحل توسعه پیکسل 2 XL تصمیم گرفت کار به ال‌جی بسپارد و در نهایت بخش بزرگی از تیم تحقیق و توسعه اچ‌تی‌سی را نیز تصاحب کرد.

باتوجه به آنچه در طراحی گوشی هوشمند پیکسل 2 XL ساخت اچ‌تی سی دیده می‌شود، تصمیم گوگل برای سپردن کار به ال جی عاقلانه و درست بوده است. معلوم نیست اگر گوگل قصد داشت همین نمونه اولیه را به مرحله تولید برساند، چه سرنوشتی در انتظار هر دو شرکت بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی