ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ‌تی‌سی Wildfire E لایت با قیمت حدود ۱۰۰ دلار معرفی شد

اچ‌تی‌سی از گوشی اقتصادی جدیدی از سری «Wildfire E» با نام «Wildfire E لایت» با قیمت حدود ۱۰۰ دلار و بهره‌مندی از سیستم عامل اندروید ۱۰ گو ادیشن رونمایی کرد. نسخه معمولی این موبایل سال ۲۰۱۹ ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

اچ‌تی‌سی از گوشی اقتصادی جدیدی از سری «Wildfire E» با نام «Wildfire E لایت» با قیمت حدود ۱۰۰ دلار و بهره‌مندی از سیستم عامل اندروید ۱۰ گو ادیشن رونمایی کرد. نسخه معمولی این موبایل سال ۲۰۱۹ با قیمت حدود ۱۴۵ دلار در دسترس کاربران قرار گرفت.

سال ۲۰۱۹ اچ تی سی گوشی هوشمند Wildfire E را معرفی کرد و اکنون نوبت رونمایی نسخه لایت این گوشی هوشمند با مشخصاتی ضعیف تر رسیده است.

گوشی هوشمند «Wildfire E لایت» که با نام Wildfire E1 لایت نیز شناخته می شود، از نمایشگر ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل LCD بهره می برد که از این زاویه تفاوتی با نسخه معمولی سال ۲۰۱۹ ندارد، اما از نظر سایر مشخصات از جمله چیپست و حافظه داخلی تا حدی ضعیف‌تر از نسخه معمولی ظاهر شده است.

نسخه لایت Wildfire E احتمالا با چیپست مدیاتک هلیو A20، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی قابل افزایش از طریق microSD در دسترس کاربران قرار می گیرد. در پنل پشتی دستگاه نیز دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی در کنار حسگر تشخیص عمق ۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند ۵ مگاپیکسلی است.

خوشبختانه باتری نسخه لایت ظرفیتی برابر با نسخه معمولی دارد و دستگاه با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در دسترس کاربران قرار می گیرد.

به علاوه گوشی هوشمند جدید اچ‌تی‌سی با نسخه اندروید ۱۰ گو ادیشن به بازار عرضه می‌شود که از این زاویه نیز نسبت به نسخه معمولی معرفی شده در سال ۲۰۱۹ با اندروید ۹ بهبود یافته است.

اچ‌تی‌سی Wildfire E لایت با قیمت ۱۰۳ دلار در بازار آفریقای جنوبی و با قیمت ۱۰۴ دلار در بازار روسیه عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • dr x dr xx
    dr x dr xx | ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

    به تاریخ امروز قیمتش میشه ۳ میلیون یعنی دقیقا برابر با حقوق یک ماهم

  • molavy
    molavy | ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

    صد دلار میشه ۲.۵ ، گوشی جی پلاس با حافظه ۳۲ و رم ۳ میخره آدم

مطالب پیشنهادی