ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ انتشار رابط کاربری One UI 3.1 برای گلکسی S20 FE را متوقف کرد

سامسونگ چند روز پیش شروع به انتشار رابط کاربری One UI 3.1 برای گوشی گلکسی S20 FE کرد، اما حالا کره‌ای‌ها چنین کاری را متوقف کرده‌اند و دیگر بروزرسانی برای دانلود وجود ندارد. گلکسی S20 ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

سامسونگ چند روز پیش شروع به انتشار رابط کاربری One UI 3.1 برای گوشی گلکسی S20 FE کرد، اما حالا کره‌ای‌ها چنین کاری را متوقف کرده‌اند و دیگر بروزرسانی برای دانلود وجود ندارد.

گلکسی S20 FE که نسخه مقرون به صرفه پرچمدارهای ۲۰۲۰ سامسونگ محسوب می‌شود، سال گذشته میلادی با سیستم عامل اندروید ۱۰ وارد بازار شد و نزدیک به دو ماه پیش هم اندروید ۱۱ را به همراه رابط کاربری One UI 3.0 دریافت کرد.

کره‌ای‌ها همراه با معرفی گوشی‌های سری گلکسی S21، شروع به انتشار رابط کاربری One UI 3.1 کردند و چند روز پیش گلکسی S20 FE آن را دریافت کرد. اما حالا دیگر کاربران به این آپدیت از طریق OTA یا «Smart Switch» دسترسی ندارند.

در حال حاضر علت توقف انتشار این بروزرسانی از سوی سامسونگ مشخص نشده، با این حال شاید این فریمور حاوی چندین باگ بوده و این کمپانی برای رفع آن‌ها مجبور به چنین کاری شده است.

گلکسی S20 FE

این اولین باری نیست که کره‌ای‌ها دست به چنین اقدامی می‌زنند. ماه گذشته میلادی سامسونگ انتشار رابط کاربری One UI 3.0 برای گوشی‌های سری گلکسی S10 را متوقف کرد و البته پس از چندین روز، دوباره شاهد عرضه آن بودیم.

رابط کاربری One UI 3.1 بطور گسترده برای گلکسی S20 FE در کشورهای اروپایی ارائه شده بود و این محصول به قابلیت‌های جدیدی مانند قفل زوم در اپ دوربین و ویژگی حذف داده‌های مکانی تصاویر در هنگام اشتراک‌گذاری تصاویر مجهز شد. انتظار می‌رود سامسونگ چند روز دیگر دوباره شروع به انتشار این بروزرسانی برای کاربران در کشورهای مختلف کند.

گلکسی S20 FE سامسونگ به نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده و از چیپست اگزینوس ۹۹۰ بهره می‌برد. این دستگاه روی پنل پشتی خود دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی