ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات اکسپریا ۱۰ مارک ۳ سونی افشا شد: ۶ گیگابایت رم و اندروید ۱۱

گوشی جدید سونی با شماره مدل A003S0 در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده و مشخصات گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ را در اختیار ما قرار داده است. این گوشی هوشمند با شماره مدل A003SO از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

گوشی جدید سونی با شماره مدل A003S0 در دیتابیس بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده و مشخصات گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ را در اختیار ما قرار داده است.

این گوشی هوشمند با شماره مدل A003SO از ۶ گیگابایت رم و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ بهره می‌برد و دارای چیپست کوالکام با اسم رمز «Lito» و فرکانس پایه ۱.۸ گیگاهرتز است. این دستگاه در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز ۶۰۱ و ۱۸۲۱ را کسب کرده است.

طبق گزارشی جدید، این شماره مدل مربوط به نسخه ژاپنی گوشی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ سونی می‌شود و در حالی که نمی‌توان به راحتی مدل پردازنده این دستگاه را با توجه به اسم رمز Lito تشخیص داد، سونی آن را با چیپ سری اسنپدراگون ۶۰۰ کوالکام وارد بازار می‌کند.

تا به امروز چندین گزارش از تجهیز گوشی آینده سونی به چیپ اسنپدراگون ۶۹۰ با پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کرده‌اند. بنابراین اکسپریا ۱۰ مارک ۳ با این تراشه و ۶ گیگابایت رم از راه می‌رسد.

چندین هفته پیش یک منبع موثق حوزه فناوری رندرهای CAD این گوشی ژاپنی را منتشر کرد. طبق این رندرها، محصول آینده سونی ابعادی برابر ۱۵۴.۴ در ۶۸.۴ در ۸.۳ میلی‌متر دارد و از نمایشگر ۶ اینچی بهره می‌برد که البته اطراف آن حاشیه‌های زیادی به چشم می‌خورد.

این دستگاه از اسپیکر استریو و همچنین سنسور اثر انگشت روی فریم بهره می‌برد. طبق رندرها، اکسپریا ۱۰ مارک ۳ دارای طراحی مشابه با نسل قبلی خود یعنی اکسپریا ۱۰ مارک ۲ خواهد بود.

اکسپریا ۱۰ مارک ۳

انتظار می‌رود روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی قرار بگیرد. این موبایل همچنین احتمالا از دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

سونی احتمالا در ماه جاری میلادی از اکسپریا ۱۰ مارک ۳ رونمایی می‌کند و البته شاید با گوشی اکسپریا ۱ مارک ۳ هم روبه‌رو شویم. علاوه بر این محصولات، احتمال معرفی گوشی میان‌رده اکسپریا L5 با چیپ هلیو P35 هم وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hasan imani
    hasan imani | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

    این چیه آخه

مطالب پیشنهادی