ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه‌گشایی تبلت اقتصادی هواوی میت‌پد T10 [تماشا کنید]

میت‌پد T10

هواوی تبلت‌های اقتصادی زیادی را روانه بازار می‌کند تا تقریبا تمامی بازه‌های قیمتی را پوشش داده باشد. تبلت اقتصادی میت‌پد T10 نیز یکی دیگر از گزینه‌های اقتصادی هواوی است که به تازگی پا به بازار کشورمان گذاشته است. با جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک این تبلت همراه دیجیاتو باشید.

تماشا از آپارات دیجیاتو:

هواوی میت‌پد T10 نامی عجیب دارد. اکثر تبلت‌های هواوی با برند مدیاپد وارد بازار می‌شوند و کمتر پیش می‌آید که هواوی نام میت را برای تبلت‌های خود به کار گیرد. اما داستان اینجا کمی متفاوت بوده و این کمپانی پرآوازه چینی، سنت‌شکنی کرده است. هواوی میت‌پد T10 بدنه‌ای آلومینیومی دارد که در لبه پشتی آن نواری پلاستیکی برای قرارگیری آنتن‌ها در نظر گرفته شده است. برآمدگی دوربین ۵ مگاپیکسلی آن نیز آنقدری نیست که تعادل کل دستگاه را بر هم زند.

میت‌پد T10

البته یک نکته را در نظر بگیرید که چینش دکمه‌های پاور و ولوم این تبلت بیشتر برای حالت افقی در نظر گرفته شده‌اند، چرا که اگر این تبلت را در حالت عمودی در دست بگیرید، این دکمه‌ها آنقدر ارتفاع زیادی دارند که به سادگی نمی‌توانید آن‌ها را فشار دهید. وزن تبلت نیز در حدود ۴۵۰ گرم است که به خوبی در ابعاد پخش شده و توازن را حفظ می‌کند.

میت‌پد T10

در قاب جلویی یک نمایشگر ۹.۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل وجود دارد که حاشیه‌های نسبتا برابر در هر ۴ طرف دارد. البته این حاشیه‌ها به هیچ عنوان کم نیستند، اما حداقل جای دست مناسبی را برای شما فراهم می‌کنند. حاشیه بالایی میزبان دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی نیز هست. در رابطه با کیفیت نمایشگر همین بس که به خوبی از پس نیاز‌های روزمره شما بر می‌آید. با این حال رزولوشن پایین برای این ابعاد کمی توی ذوق می‌زند، چرا که از فاصله معمول ۴۰ - ۵۰ سانتی‌متری نیز می‌توانید پیکسل‌ها را از هم تشخیص دهید.

میت‌پد T10

به جز این کیفیت خود نمایشگر خوب بوده و پنل IPS LCD رنگ‌ها را طبیعی نشان می‌دهد. همچنین دید از زوایای تند نیز چندان تاثیری بر دقت رنگ‌ها نمی‌گذارد. در نتیجه اگر به یک تبلت برای تماشای آنلاین فیلم نیاز دارید، هواوی میت‌پد T10 به خوبی می‌تواند از عهده نیاز شما برآید. البته برای دانلود برنامه‌ها نیاز به کمی صبر و حوصله دارید.

مطابق دیگر دیوایس‌های هواوی طی چند سال اخیر، این تبلت نیز از سرویس‌های موبایل گوگل استفاده نمی‌کند و به جای آن باید کار خود را با سرویس‌های موبایل هواوی موسوم به HMS راه بیندازید. برای دانلود برنامه‌ها از اپ گالری خود هواوی، بازار، مایکت یا APK Pure می‌توانید استفاده کنید که این آخری برای دانلود برنامه اصلی نیاز به فیلترشکن دارد. لازم به ذکر است که این تبلت از اندروید ۱۰ با رابط‌کاربری EMUI 10.1 روانه بازار شده است.

میت‌پد T10

بر اساس تجربه‌های پیشینم با سرویس‌های موبایل هواوی، می‌توانم بگوییم اگر کاربر حرفه‌ای و وابسته به سرویس‌های گوگل نباشید، می‌توانید بدون آن که تغییری در نوع کاربری خود احساس کنید از سرویس‌های موبایل هواوی بهره ببرید. در صورتی که به سرویس‌های گوگل وابسته باشید، شاید بهتر باشد جای دیگری به دنبال تبلت بگردید.

سخت‌افزار به کار رفته در هواوی میت‌پد T10 نیز اقتصادی است. چیپست کیرین 710A پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای داشته که ۲ گیگابایت رم نیز آن را همراهی می‌‌کند. حافظه داخلی نیز از بین دو گزینه نسبتا محدود ۱۶ و ۳۲ گیگابایت قابل انتخاب است. البته خبر خوب اینجاست که می‌توانید کارت حافظه microSD تا ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت را به این تبلت اضافه کنید. این سخت‌افزار فارغ از رم، مشابه سخت‌افزار به کار رفته در گوشی هواوی Y7a است که چندی پیش بررسی کردیم. در نتیجه می‌توان گفت سخت‌افزار برای اجرای برنامه‌های روزمره مانند اپلیکیشن‌های پیام‌رسان یا اپلیکیشن شاد، کافی است. حتی می‌توانید برای بازی‌های سبک نیز روی آن حساب باز کنید.

میت‌پد T10

عموما انتظار دارم باتری‌های به کار رفته در تبلت‌ها به واسطه ابعاد بزرگترشان و فضای بیشتری که دارند، ظرفیت بیشتری داشته باشند. هواوی میت‌پد T10 اما از فضای در اختیار داشته خود چندان بهره‌ای نبرده و به یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است؛ یعنی مشابه باتری همان هواوی Y7a. البته شاید رزولوشن کم نمایشگر منجر به مصرف کمتر باتری شود، اما سخت‌افزار نچندان بهینه با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری، تمامی رشته‌‌ها را پنبه خواهد کرد. در این رابطه در بررسی کامل بیشتر توضیح خواهیم داد.

میت‌پد T10

در کل می‌توان گفت هواوی میت‌پد T10 یک تبلت اقتصادی خوب برای وب‌گردی، مشاهده فیلم و بازی‌های سبک است که شاید دانش‌آموزان بیشترین بهره را از آن ببرند. به زودی می‌توانید بررسی کامل این تبلت اقتصادی را در دیجیاتو بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.