ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

بازگشت نسخه شبیه سازی شده از فراری 250 GTO افسانه ای توسط GTO Engineering

شرکت مهندسی انگلیسی GTO Engineering که دارای تخصص در سرویس محصولات شرکت فراری است، به طور رسمی امکان سفارش گذاری برای مدل جدید خود که با الهام از خودروی افسانه‌ای شرکت فراری یعنی 250 GTO ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

شرکت مهندسی انگلیسی GTO Engineering که دارای تخصص در سرویس محصولات شرکت فراری است، به طور رسمی امکان سفارش گذاری برای مدل جدید خود که با الهام از خودروی افسانه‌ای شرکت فراری یعنی 250 GTO ساخته خواهد شد را میسر کرد.

GTO Engineering

این محصول جدید با نام مدرنا قرار است یک خودروی اسپرت دست ساز با وزن کمتر از 1000 کیلوگرم باشد و ویژگی های مدرن با طراحی سنتی دهه 60 میلادی به صورت ترکیبی در اختیار مالکان خود قرار خواهد داد.

پیش از این شرکت GTO مدل الهام گرفته شده از «فراری 250 SWB Revival» را معرفی کرده بود که به زودی به مرحله تولید می‌رسد. از این محصول رندرهای جدیدی نیز منتشر شده تا با طراحی نهایی آن بیشتر آشنا شویم.

این مدل با تجربه بیش از 30 ساله شرکت GTO در زمینه خودروهای شهری و مسابقه‌ای کلاسیک فراری تولید خواهد شد و از شاسی فولادی نرده‌ای به همراه ساب فریم های آلومینیومی ساخته خواهد شد. همچنین بدنه آن از الیاف فیبرکربنی استفاده شده در خودروهای فرمول 1 ساخته خواهد شد. درب‌ها و کاپوت اما از آلومینیوم ساخته خواهند شد.

شرکت GTO علاوه بر الهام گیری از طرح بدنه محصولات کلاسیک فراری از قطعات مدرن و به روزی از جمله چراغ های مدرن، سقف با طراحی مدرن و ...استفاده خواهد کرد.

مدرنا از موتور V12 با چهار کاربراتور نیرو می‌گیرد که یادآور فراری های کلاسیک دهه 60 میلادی است. در حال حاضر حجم موتور مشخص نشده است اما GTO قول داده که تجربه رانندگی با این محصول بشدت گیرا و مشابه با مدل های مسابقه‌ای باشد.

در حال حاضر تخمین زده شده است که 18 ماه برای ساخت هر یک از این مدل ها زمان نیاز باشد و موتور به تنهایی بیش از 300 ساعت زمان برای تولید و نصب بر روی خودرو می‌خواهد.

هیچ قیمت دقیق برای این مدل خاص در نظر گرفته نشده است اما به نظر می‌رسد که باید منتظر ارقام 6 رقمی برای آن باشیم.

در سال های گذشته خودروسازان مشهور دست به باز تولید محصولات کلاسیک خود با قیمت های بسیار بالایی زده‌اند اما فراری هرگز چنین کاری را انجام نداده است و به همین دلیل شرکت های شخص ثالث قصد ساخت فراری های کلاسیک به صورت مدرن را بر عهده خواهند گرفت تا هواداران و مشتریان این شرکت امکان تجربه مدل های کلاسیک اما با بهایی گزاف را داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

    تکنولوژی روز با ۴ کاربراتور؟! این چطوری میخاد استانداردهای آلایندگی رو پاس کنه و پلاک بگیره؟ یا ماشینی صرفا برای نمایش در پیست؟

مطالب پیشنهادی