ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی برنامه به‌روزرسانی اندروید 11 را برای گوشی‌های خود اعلام کرد

ال‌جی برنامه انتشار سیستم عامل اندروید 11 را برای گوشی‌های خود اعلام کرده که البته شامل چند مدل محدود می‌شود. ال‌جی همیشه خیلی دیر نسخه اندروید گوشی‌های خود را به‌روزرسانی می‌کند و این بار هم ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

ال‌جی برنامه انتشار سیستم عامل اندروید 11 را برای گوشی‌های خود اعلام کرده که البته شامل چند مدل محدود می‌شود.

ال‌جی همیشه خیلی دیر نسخه اندروید گوشی‌های خود را به‌روزرسانی می‌کند و این بار هم اوضاع چنان تغییری پیدا نکرده است. با این وجود که چندین ماه از زمان انتشار اندروید 11 می‌گذرد، این کمپانی برنامه انتشار این سیستم عامل را فقط برای گوشی‌های Velvet 5G/4G، G8X/S، WING، K52 و K42 اعلام کرده است.

این شرکت ماه گذشته گوشی Velvet 5G را برای کاربران کره‌ای به اندروید 11 مجهز کرده و در ادامه به‌روزرسانی این سیستم عامل را برای برخی نسخه‌های گوشی V60 در ایالات متحده منتشر کرده بود.

با این وجود ال‌جی به تازگی در وب سایت رسمی خود، جدول انتشار اندروید 11 را برای برخی از گوشی‌ها ارائه کرده که در تصویر زیر اسامی و جدول زمانبندی آنها را مشاهده می‌کنید.

اندروید 11

طبق برنامه ارائه شده، گوشی Velvet 5G اولین محصولی است که در ماه فرودین یا اوایل ارد‌بهشت بروزرسانی مربوط به این نسخه از اندروید را دریافت خواهد کرد و گوشی G8X تا بهار این بروزرسانی را دریافت می‌کند.

تا تابستان سال آینده این بروزرسانی برای گوشی‌های Velvet 4G و G8S منتشر خواهد شد و در نهایت کاربران گوشی‌های K52، Wing و K42 برای دریافت بروزرسانی مربوط به اندروید 11 باید تا پاییز صبر کنند.

همانطور که در این جدول مشخص شده است، این شرکت در حال حاضر مشغول آزمایش سیستم عامل اندروید 11 برای تمام این مدل‌ها است. همچنین تا آن زمان این نسخه از سیستم عامل یک سال عمر کرده است و احتمالا نسخه بعدی آن معرفی شده است.

لازم به ذکر است برنامه انتشار اندروید 11 برای سایر گوشی‌های LG هنوز اعلام نشده و ممکن است این گوشی‌ها شاهد اجرای این سیستم عامل نباشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Shayan
    Shayan | ۲۱ اسفند ۱۳۹۹

    من یک زمان موبایل LG داشتم، اصلا پیشنهاد نمیکنم برای خرید
    کیفیت دیسپلی نسبتا خوبه اما باقی اشغال خالص

مطالب پیشنهادی