ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: بهترین اپلیکیشن‌های آموزش کودکان

یکی از دغدغه‌های پدر و مادرهای عصر مدرن، محتوایی است که از طریق اینترنت، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه به دست فرزندانشان می‌رسد وبه دنبال این هستند که استفاده فرزندانتان از تکنولوژی را مدیریت کرده و ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

یکی از دغدغه‌های پدر و مادرهای عصر مدرن، محتوایی است که از طریق اینترنت، تبلت‌ها و تلفن‌های همراه به دست فرزندانشان می‌رسد وبه دنبال این هستند که استفاده فرزندانتان از تکنولوژی را مدیریت کرده و محتوای مفید و امن در اختیار آن‌ها بگذارند.

اگر شما هم چنین دغدغه‌ای دارید و می‌خواهید فرزندتان علاوه بر سرگرم شدن، محتوای مفید و آموزشی دریافت کند با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین اپلیکیشن‌های آموزشی برای کودکان را بررسی کنیم.

آپارات کودک

آپارات کودک یا همان Aparat Kids مثل آپارات یک پلتفرم پخش ویدیو است که مخاطب آن کودکان هستند و علاوه بر کارتون و انیمیشن‌های دوبله‌شده و زبان اصلی برنامه‌های مفیدی مثل آموزش زبان، نقاشی و شعرخوانی را هم شامل می‌شود. بخش انیمیشن‌ها مرتب به روز می‌شود و همین موجب شده تا تنوع بالایی داشته باشد.

برای استفاده از این اپ و سایت آن باید اشتراک تهیه کنید و سپس می‌توانید انیمیشن‌ها را هم به صورت آنلاین برای فرزندتان پخش کنید و هم امکان دانلود و ذخیره‌ وجود دارد. موتور جستجوی این پلتفرم هم قوی است و حتی با جستجوی شخصیت کارتونی هم می‌توانید به کارتون موردنظرتان دست پیدا کنید.

آپارات کودک

آپارات کودک

سازنده: صبا ایده قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9 مگابایت زبان:

تاچستان

اپ تاچستان به صورت ویژه برای کودکان زیر هشت سال طراحی شده و این رنج سنی حتی نوزادان را هم در بر می‌گیرد زیرا به جز محتوای صوتی و تصویری سرگرم کننده برای خردسالان، انواع صوت‌های معروف به نویز سفید را هم در خود دارد که به خواب بهتر نوزادان کمک می‌کند.

محتوایی که در اپلیکیشن تاچستان موجود است به شکلی هدفمند تهیه شده تا علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، هنجارها و رفتارهای درست را هم به او بیاموزد و تشویقش کند تا رفتارهای درست را انجام بدهد.

تاچستان

تاچستان

سازنده: نوآوران دنیای داستان ویدا قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18 مگابایت زبان:

قطار شادی

برنامه‌ی قطار شادی با طراحی جذاب و فانتزی‌اش، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان به عنوان بازی و آموزش توأمان در اختیار کودک گذاشت تا درباره‌ی موضوعات مختلفی مثل اعضای بدن، اعداد، شماره‌های اضطراری و... اطلاعات به دست بیاورد. محیط این بازی آموزشی طراحی بصری زیبایی دارد و می‌تواند ساعت‌ها کودک شما را سرگرم کند.

قطار شادی

قطار شادی

سازنده: رویاگران نرم‌افزار قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 35 مگابایت زبان:

آی قصه قصه قصه

این اپلیکیشن دقیقا مثل اسمش پر از قصه‌های مختلف است که در قالب صوتی و متنی ارائه شده‌اند و به شما این امکان را می‌دهند تا داستان را برای کودکتان پخش کنید یا خودتان برایش داستان را بخوانید. تنوع و تعداد داستان‌ها بالاست و از این بابت جای نگرانی نیست اما جلوه‌ی ظاهری بازی امکان ارتقا و پیشرفت بیشتر را دارد.

آی قصه قصه قصه

آی قصه قصه قصه

سازنده: پرشین بیز قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7 مگابایت زبان:

آموزش نقاشی و طراحی هاشور

این اپ، آموزش نقاشی و طراحی برای کودکان است که در سه سطح ساده، متوسط و پیشرفته دسته‌بندی شده‌اند و علاوه بر ویدیو با صدای یک راوی همراه است که تمام مراحل کشیدن نقاشی را توضیح می‌دهد. اپ به شما این امکان را می‌دهد تا برای فرزندتان یک اکانت بسازید و عکس نقاشی‌های او را با بقیه به اشتراک بگذارید.

یکی از امکانات جالب این اپلیکیشن امکان تعیین محدودیت زمانی برای استفاده از برنامه است که کمک می‌کند تا بر میزان وقتی که فرزندتان در برنامه صرف می‌کند نظارت کنید.

آموزش نقاشی و طراحی هاشور

آموزش نقاشی و طراحی هاشور

سازنده: آبتین قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 56 مگابایت زبان:

انگلیسی کودکان(پاندا)

برای همه واضح است که یادگیری وقتی با بازی همراه باشد موثرتر است و این اپ هم به سراغ روش ترکیب بازی و یادگیری رفته به طوری که کودک وارد یک شهر می‌شود  و با گشت و گذار در این شهر موضوعات مختلف را به زبان انگلیسی یاد می‌گیرد.بازی علاوه بر گرافیک خوب و جذاب برای کودکان، بک بخش تحلیلی هم دارد که نتایج فعالیت‌ها را در اختیار شما می‌گذارد و می‌تواند به پیشرفت فرزندتان کمک کند.

انگلیسی کودکان(پاندا)

انگلیسی کودکان(پاندا)

سازنده: آی سافت قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 48 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۴ فروردین ۱۴۰۰

    واقعا آپارات کودک به درد آموزش میخوره؟
    حالت آموزش که ندارن
    کدوم بچه ای بین اون همه کارتون میاد آموزشی نگاه می‌کنه
    مگر اینکه یک قفل داشته باشه که فقط محتوا آموزشی لیست بشه

مطالب پیشنهادی